Daniël schreef:zit hier jaloers te zitten
+1 hoor!
Daniël schreef:zit hier jaloers te zitten
Nu is het alleen nog even de vraag van is dit aan mij Marco Schoonderbeek of aan Marco Bakker gerichtsjaenny ter Haar schreef:Hoi Marco,
Ben helemaal onder de indruk van je macro foto's!
Kan dit ook allemaal met een nikon D5000 met een nikon af-s micro 60 mm / 2.8g ed?
Ben al weer in afwachting van je volgende sessie macro foto's (...)
gr. Sjaenny
Heel goed Marco, maar wel lossen dit wel mooi op, alleen heb ik een 105 vr II mmSchoonderbeek schreef:Nu is het alleen nog even de vraag van is dit aan mij Marco Schoonderbeek of aan Marco Bakker gerichtsjaenny ter Haar schreef:Hoi Marco,
Ben helemaal onder de indruk van je macro foto's!
Kan dit ook allemaal met een nikon D5000 met een nikon af-s micro 60 mm / 2.8g ed?
Ben al weer in afwachting van je volgende sessie macro foto's (...)
gr. Sjaenny
Maar met een 60 mm kan dit zeker ook, maar het fijnste werkt het wel met minimaal een 90mm en liefst een 105mm.
Nu heb ikzelf een Sigma 105mm en Marco Bakker een Nikor 90mm ( toch ) ? Maar Marco Bakker heeft weer een D90 en ik een D60 dus het is afwegen. Nu moet ik zeggen dat een D90 een veel betere camera is.
Ik ben er tevreden mee. Kijk ook eens rond voor een tweedehands lens, ik heb dat ook gedaan.
Kan me niet voorstellen dat dat een mier is. Wel een leuke foto overigensMarcoD90 schreef:@ Schoonderbeek, geen slechte.
Vanmiddag in de tuin, een mier die het even op zijn gemak nam.
met ringflitser uit de hand zonder VR