dit kunnen vastleggen van een ochtendje.
1
2
3
4
Zoals Ruud zegt had ik het ook bedacht eigenlijk dus ik laat het eraan hangen;)Hey, Man
Goed bezig, van de eerste foto zal ik een stuk van onder afhalen. Want de rechter onderhoek vind ik een rekeltje te donker.
En de haas erg goed geschoten
Gr. KrizzHey, Man
Ja klopt zal hem even recht zetten de waterpas in me oog is nie zo goed helaas haharuud schreef:Mooie foto`s Guy , maar heb de indruk dat foto1 iets scheef staat.
En gewoon laten zo als die is ,die donkere hoek geeft juist diepte aan de foto.
De foto's met dieren spreken mij niet echt aan, maar foto 1 is echt weergaloos mooi. Die mistflarden, die tere kleuren in de lucht, de diepte door het verloop van donker op de voorgrond (beslist geen stuk afhalen!!) naar de nevel in de verte. Echt klasse.Guy schreef:1
![]()
Nou dank je voor deze mooie woorden!Frederix schreef:De foto's met dieren spreken mij niet echt aan, maar foto 1 is echt weergaloos mooi. Die mistflarden, die tere kleuren in de lucht, de diepte door het verloop van donker op de voorgrond (beslist geen stuk afhalen!!) naar de nevel in de verte. Echt klasse.Guy schreef:1
![]()
Ja ik heb die foto's al gezien, ik wist alleen niet dat dat ook in Arkemheen was.Guy schreef:@ Schoonderbeek.
Ik ging voor de grutto in combi met dit plaatje eigenlijk maar helaas.
Heb er maar een op een paaltje zien zitten maar was vorige week ook geweest en toen zaten ze er wel genoeg! dus heb er wel degelijk foto's van!
In dit draadje staan ze mocht je interesse hebben
http://nikon-club-nederland.nl/forum/vi ... 34&t=32852
Verkopen als Stock heb ik me nog nooit in verdiept.Dreamlogic schreef:Foto 1 helemaal super...wat een mooie dromerige sfeer. Die kan inderdaad zo aan de muur.
Verkopen als stock? Dan kan je 'm vast zo bij de Expo en Ikea kopen
De dieren zijn trouwens ook mooi scherp.
Ik wil dat ook, vroeg opstaan en mooie foto's gaan maken...maar ik ben totaal geen ochtendmens...