Jac.
Macro van een slak
-
jac49
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Macro van een slak
Voor mij 2 en of 4,daar kijk ik simpelweg het prettigst naar
Jac.
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
-
Dreamlogic
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Complimenten! Erg gaaf idee en goed uitgepakt!
"De slak maakt het goed"
Fijn om te horen, ook al vind ik 't maar vieze beesten.
Als kind een 'slakkenplant' gemaakt in de tuin. Alle slakjes in de omgeving verzameld, op een kluitje gezet en 'verzorgd' met lekkere blaadjes. De volgende ochtend waren alle slakken weggekropen...
Moet nog eens kijken welke ik 't mooiste vind.
"De slak maakt het goed"
Als kind een 'slakkenplant' gemaakt in de tuin. Alle slakjes in de omgeving verzameld, op een kluitje gezet en 'verzorgd' met lekkere blaadjes. De volgende ochtend waren alle slakken weggekropen...
Moet nog eens kijken welke ik 't mooiste vind.
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II
-
Hkarman
Allen,
inmiddels heb ik foto nummer 1 laten vergroten naar 50 X 70 cm. Ik moet zeggen het is een geweldige prent geworden. Dankzij PhotoZoom is hij echt rag scherp gebleven. De vergroting hangt nu in een fraaie lijst op kantoor.
Henk
inmiddels heb ik foto nummer 1 laten vergroten naar 50 X 70 cm. Ik moet zeggen het is een geweldige prent geworden. Dankzij PhotoZoom is hij echt rag scherp gebleven. De vergroting hangt nu in een fraaie lijst op kantoor.
Henk