D200 is op het moment niet aan te slepen

Discussies over fotografie met de D100, D200, D300, D300s, D500, D700, D800, D800E, D810 en D850
yoyo

Bericht door yoyo » zo jun 24 2007 4:51 pm

Roelof schreef:
yoyo schreef:Ik zoek nog steeds naar een camera die ik 's ochtends buiten de deur zet en die 's avonds terugkomt met een geheugenkaart vol met perfecte foto's...
Yuck!
Zo'n camera wil ik niet hebben. Ik wil zelf foto's maken, wat heb ik aan foto's die iemand/iets anders gemaakt heeft.
Eindelijk reactie...! :D

Je hebt helemaal gelijk. Het gaat om het plezier van het maken van foto's...
Met een D300, D200, D100 of D-prehistorie...

MvBoetzelaer
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door MvBoetzelaer » zo jun 24 2007 4:58 pm

Hallo allemaal!
Welk stofprobleem heeft iedereen het nou over? Heb inmiddels een jaar mijn D200 en verwissel bij het fotgraferen per dag minstens 20x van lens en er komen nog steeds prachtige plaatjes uit. Welk stofprobleem moet er nou opgelost worden??? :?:

Groeten,
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.

Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Roelof » zo jun 24 2007 5:04 pm

yoyo schreef:Eindelijk reactie...! :D
Sorry, ik was niet eerder van mijn werk terug.
yoyo schreef: Je hebt helemaal gelijk. Het gaat om het plezier van het maken van foto's...
Met een D300, D200, D100 of D-prehistorie...
Of met een niet-D natuurlijk.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

yoyo

Bericht door yoyo » zo jun 24 2007 5:27 pm

Roelof schreef:Of met een niet-D natuurlijk.
Film, digitaal, maakt niet uit.

Waar je plezier aan beleeft.
Nu. Niet over 2 jaar.

luc
Forumlid
Forumlid

Bericht door luc » zo jun 24 2007 9:01 pm

Inderdaad, vandaar dat ik hem ook gewoon heb besteld... Nu! niet over een week een maand een jaar whatever

Zo blijf ik wachten op het laatste ....... top model met de meeste .....
Life is like A camera Lens.
Focus only on wath's inportant
and you will capture it perfectly
flickr

Marten
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Marten » zo jun 24 2007 9:45 pm

luc schreef:Inderdaad, vandaar dat ik hem ook gewoon heb besteld... Nu! niet over een week een maand een jaar whatever

Zo blijf ik wachten op het laatste ....... top model met de meeste .....
Kijk, zo mag ik het lezen! Niet teveel rekenen en ander strategisch gedrag vertonen, wat ik hier zo vaak lees.
Prima beslissing, je zult er geen spijt van krijgen!

MvBoetzelaer
Clublid
Clublid
Contacteer:

Re: D200 is op het moment niet aan te slepen

Bericht door MvBoetzelaer » ma jul 02 2007 11:21 pm

luc schreef:Ik heb een D200 besteld maar hij is op het moment al langere tijd zowel via Nikon Nederland als Belgie niet leverbaar.

Verschillend leveranciers doen ook geen uitspraak over hoe lang het nog kan gaan duren.
Ehhmm,
Even snelle check:
Camera.nl: op voorraad: € 1347
Kamera-express: op voorraad € 1.369
Dewinkel.nl: op voorraad: € 1.378
Digicamshop: op voorraad: € 1.399

Hij is dus best verkrijgbaar. De enige reden die ik kan bedenken is dat er heel veel body's naar Fujifilm gegaan zijn voor de S5pro en er dus minder D200's geproduceerd kunnen worden. De body's van de S5 worden door Nikon gemaakt en daarna naar Fuji verscheept voor de inbouw van de chip en electronica.

Groeten,
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.

Paul Demo

Bericht door Paul Demo » ma jul 02 2007 11:55 pm

IN hoeverre het serieus is weet ik niet. Maar een vriendin van mijn vrouw in China met een drukkerij heeft een opdracht van Nikon om nieuwe folders te gaan drukken. Kan mij zo voorstellen dat de nieuwe camera onderweg is. Folders dienen 23 juli gereed te zijn. 8)

Marco

Bericht door Marco » ma jul 02 2007 11:57 pm

Als er daadwerkelijk een opvolger aan zit te komen heeft MM misschien al de laatste pallets opgekocht om ze over een paar maanden te dumpen.

Ik kan niet wachten..... :lol:

Weer een mooie publiekstrekker.

Paul Demo

Bericht door Paul Demo » di jul 03 2007 12:01 am

Marco Handgraaf schreef:Als er daadwerkelijk een opvolger aan zit te komen heeft MM misschien al de laatste pallets opgekocht om ze over een paar maanden te dumpen.

Heb ook mijn vrouw al op scherp gezet. De D200 is nu in China verkrijgbaar voor 599,=. Als er daadwerkelijk een nieuwe komt wordt het misschien wel 499 met een beetje onderhandelen. :D

Marco

Bericht door Marco » di jul 03 2007 12:05 am

Paul Demo schreef:
Marco Handgraaf schreef:Als er daadwerkelijk een opvolger aan zit te komen heeft MM misschien al de laatste pallets opgekocht om ze over een paar maanden te dumpen.

Heb ook mijn vrouw al op scherp gezet. De D200 is nu in China verkrijgbaar voor 599,=. Als er daadwerkelijk een nieuwe komt wordt het misschien wel 499 met een beetje onderhandelen. :D
Tja, de vrouwen zijn altijd het moeilijkst scherp te stellen, leg maar eens uit wat het voordeel is en waarom je liever een D200 hebt, terwijl de D70s het nog prima doet... zucht

Paul Demo

Bericht door Paul Demo » di jul 03 2007 12:07 am

Marco Handgraaf schreef:
Paul Demo schreef:

Tja, de vrouwen zijn altijd het moeilijkst scherp te stellen, leg maar eens uit wat het voordeel is en waarom je liever een D200 hebt, terwijl de D70s het nog prima doet... zucht

Dat probleem heb ik in ieder geval niet. Zowel mijn audio hobby als foto hobby worden volledig ondersteund. Het maakt natuurlijk wel verschil dat ik in China kan kopen 8) .

GdP

Bericht door GdP » di jul 03 2007 12:12 am

yoyo schreef:
Roelof schreef:Of met een niet-D natuurlijk.
Film, digitaal, maakt niet uit.

Waar je plezier aan beleeft.
Nu. Niet over 2 jaar.
Dat is ook de belangrijkste reden waarom ik nog steeds voornamelijk analoog fotografeer. Ik heb net de afgelopen week de 29 ste belichte film uit mijn F6 gehaald.

Voorlopig is die nog lang niet versleten.

Maar het is gewoon een ontzettend fijne camera om mee te fotograferen. En het plezier wat ik met deze camera beleef doet het feit of hij nu analoog of digitaal is helemaal naar de achtergrond verdwijnen.

Met vr. gr.,

Gerrit

luc
Forumlid
Forumlid

Re: D200 is op het moment niet aan te slepen

Bericht door luc » di jul 03 2007 1:25 am

MvBoetzelaer schreef:
luc schreef:Ik heb een D200 besteld maar hij is op het moment al langere tijd zowel via Nikon Nederland als Belgie niet leverbaar.

Verschillend leveranciers doen ook geen uitspraak over hoe lang het nog kan gaan duren.
Ehhmm,
Even snelle check:
Camera.nl: op voorraad: € 1347
Kamera-express: op voorraad € 1.369
Dewinkel.nl: op voorraad: € 1.378
Digicamshop: op voorraad: € 1.399

Hij is dus best verkrijgbaar. De enige reden die ik kan bedenken is dat er heel veel body's naar Fujifilm gegaan zijn voor de S5pro en er dus minder D200's geproduceerd kunnen worden. De body's van de S5 worden door Nikon gemaakt en daarna naar Fuji verscheept voor de inbouw van de chip en electronica.

Groeten,
Marnix
Dat zijn europese of buitelandse modellen maar niet via Nikon NL of BE geleverd.

Haal toch een keer die super irritante onoverzichtelijke quote boxen weg :(.

Luc.
Life is like A camera Lens.
Focus only on wath's inportant
and you will capture it perfectly
flickr

Hans Braakhuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Hans Braakhuis » di jul 03 2007 7:24 am

Paul Demo schreef:Heb ook mijn vrouw al op scherp gezet. De D200 is nu in China verkrijgbaar voor 599,=. Als er daadwerkelijk een nieuwe komt wordt het misschien wel 499 met een beetje onderhandelen. :D
Als de prijs te gek is, zal er ook wel wat mee zijn. Meestal mag je wel betalen, maar ontvang je niets.
De laagste prijs die ik zo vind in een goede winkel is 1100.

http://www.yodobashi.com/enjoy/more/i/46000808.html

Gesloten

Terug naar “D100, D200, D300(s), D500, D700, D8x0(E)”