Dat is inmiddels gebeurt.Piotje schreef:Patrick zou de D7000 uitproberen van Amateurt, ik ben erg nieuwsgierig naar zijn mening over de D7000.![]()
Groetjes,
Piotje
Zie dit draadje
Dat is inmiddels gebeurt.Piotje schreef:Patrick zou de D7000 uitproberen van Amateurt, ik ben erg nieuwsgierig naar zijn mening over de D7000.![]()
Groetjes,
Piotje
Klopt, ik had dat objectief bij mijn D7000 gekocht, en mijn exemplaar (maar ook andere bleek op diverse fora) had enorm last van back-focus, meer dan de corrigeerbare +20 van de D7000. Er was dan ook nauwelijks een scherpe foto mee te maken. ( Ook een sigma macro-objectief dat ik nog uit m'n analoge tijd over heb gehouden vraagt om +20 op de fijnregeling.....) Nu wil ik niet zeggen dat alle "vreemd" objectieven niet voldoen (integendeel, ik heb nooit een beter objectief gehad als mijn Tokina 12-24 F4), maar ik ben wel huiverig geworden voor dit type en merk.Piotje schreef:Ik heb in dit forum ergens gelezen over slechte ervaringen met de combinatie D7000 en de Sigma 17-70mm F2.8-4 DC Macro OS HSM. Ik ben tevreden over deze lens.
Heb jij een goeie! Wees blij, want als ie goed is, heb ik begrepen dat ie ook erg goed is!Piotje schreef:Ik heb mijn Sigma steeds gebruikt op mijn D90, maar ook op een klein aantal foto`s op mijn D7000 heb niets vreemd kunnen constateren, maar een uitvoerige test heb ik nog niet gedaan!