Hier een aantal foto`s. het grijze weer leverde mij een aantal mooie foto`s op vind ik...
1.

2.

3.

4.

Groetjes Corné
Volgens mij bedoel je Eurofighter.En natuurlijk die Oostenrijkse Gripen.
Inderdaad ja, nu ik op de computer kijk valt mij dit ook op. Als ik de sluitertijd van de Eurofighter bekijk is dit toch wel redelijk. Ligt natuurlijk ook aan wat voor focuslengte je gebruikt hebt.Alleen erg jammer dat de foto's niet scherp zijn
Alleen de Huey vind ik iets aan de donkere kant, ik heb ook in het verleden veel vliegtuig foto's gemaakt en weet dat de lichtmeting van de camera er behoorlijk vaak naast zit. Ik gebruik dan ook vaak centrum gerichte meting.En helaas was het erg donker weer dus donkere foto`s
Corné Goud schreef:Maar het kan ook de compressie zijn van de hostingsite.
Ik doe het normaal met TinyPic.com weet iemand een betere site ?
Of is het verstandiger om ze kleiner te maken ? (zijn nu ong 6 tot 8 mb)
Dat is het hem... Wil ze wel op a4 formaat naar je op sturen
En helaas was het erg donker weer dus donkere foto`s....
Volgens mij zijn ze nu wel scherper, doe je ook aan na bewerking. Je zou eventueel wat kunnen verscherpen in Ps. de foto's lijken mij wat soft.Heb ze nu even met imageshack geupload eens kijken of ze nu wel scherp over komen
Hoi Krizz, het zijn RAW bestanden, dus bewerk ze zeker wel... Het weer was erg donker dus lage sluitertijd en jah 500 MM F6.3 is geen 10 maar ze zijn scherp anders post ik ze nietkrizz schreef:Volgens mij zijn ze nu wel scherper, doe je ook aan na bewerking. Je zou eventueel wat kunnen verscherpen in Ps. de foto's lijken mij wat soft.Heb ze nu even met imageshack geupload eens kijken of ze nu wel scherp over komen
Is ook niet zo raar want volgens mij gebruik jij een aardig kanon van een objectief.
Misschien is het wel eens leuk om hier te kijken, http://dutchphotozone.com/viewtopic.php?f=109&t=58211" onclick="window.open(this.href);return false;. Voor inspiratie er zitten echt super platen tussen.
Gr. Krizz