Schotse Hooglander *UpDaTe*
-
Dreamlogic
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Schotse Hooglander
Leuk Krizz! Dank je, nu kan ik eens vergelijken welke het mooiste is...Ik ga dan toch ook voor de zwart-witte, hoewel de kleur versie met bewerking wellicht ook mooier uit de verf zou kunnen komen. Maar die lucht geeft in de zwart-witte ook een mooie sfeer mee, wat je idd in de kleurenversie minder snel zult bereiken.
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II
-
Guy
Nope, omgezet met silver efex van Nik software.krizz schreef:Nice picture,
De lucht komt helemaal tot zijn recht in z/w. Heb je de gradient tool gebruikt voor de lucht, ziet er namelijk goed uit.
Gr. Krizz
Euh Krizz? die is uit een andere draadje hoor hahaDreamlogic schreef:Leuk Krizz! Dank je, nu kan ik eens vergelijken welke het mooiste is...Ik ga dan toch ook voor de zwart-witte, hoewel de kleur versie met bewerking wellicht ook mooier uit de verf zou kunnen komen. Maar die lucht geeft in de zwart-witte ook een mooie sfeer mee, wat je idd in de kleurenversie minder snel zult bereiken.
Ja maar om de wolken dan zo te krijgen moet je toch wel redelijk je best gaan doen..
-
Dreamlogic
- Forumlid

- Contacteer:
Sorry Guy, je hebt gelijk!
Dus bij deze: Bedankt voor het plaatsen van de kleurenfoto, Guy
Dus bij deze: Bedankt voor het plaatsen van de kleurenfoto, Guy
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
- Jolanda
- Clublid

- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Mooi idd, alhoewel ik de kleurenversie niet lelijk vind. Maar daar zou ik ook nog wat aan bewerken (contrast/verzadiging).
Jolanda
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
- Robin
- Forumlid

Erg fijne plaat Guy
De Z/W omzetting doet het erg goed
Greetz... Robin
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
-
Guy
Dank je, ja ga ik vast ook nog wel proberen;)Jolanda schreef:Mooi idd, alhoewel ik de kleurenversie niet lelijk vind. Maar daar zou ik ook nog wat aan bewerken (contrast/verzadiging).
Jolanda
Thanks man!theshadow schreef:Erg fijne plaat Guy
- André
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Schotse Hooglander *UpDaTe*
Koeien en schotse hooglanders vind ik echt prachtige dieren, deze plaat dus ook. Mijn voorkeur gaat wel uit naar de kleurenversie, hoewel die iets onscherp lijkt, maar dat kan ook door mijn waterige oogjes komen, want ik ben stront verkouden.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
-
Guy
Re: Schotse Hooglander *UpDaTe*
Verkouden, nou beterschap!flippie17 schreef:Koeien en schotse hooglanders vind ik echt prachtige dieren, deze plaat dus ook. Mijn voorkeur gaat wel uit naar de kleurenversie, hoewel die iets onscherp lijkt, maar dat kan ook door mijn waterige oogjes komen, want ik ben stront verkouden.
Maar onscherp heb ik zelf nog niet kunnen bespeuren hij is scherpgesteld op het oog ook al zie je die achteraf niet echt haha.
Maar idd schotse hooglanders boeien mij ook zeker!