Was de eerste keer dat ik überhaupt de maan op de foto ging zetten maar wilde niet een standaard foto van de maan, heb daarom een deel van de cyclus gefotografeerd.
crop
Ja zag het al staan en daar staat ook deze reactiepacha schreef:Goed idee Guy.Guy schreef:Mijn bijdrage aan dit draadje.
Wilde er iets anders mee doen dan een standaard maan foto.
Dus een deel van de cyclus vast gelegd.[/img]
Heb je de cyclus in één beeld samengebracht door middel van focus stacking?
Of gebruik je een andere techniek?
Ja dat was zeker jammer!henkD90 schreef:Mooi gedaan Guy!
Jammer van het lage wolkendek dat het meest spectaculaire verhinderde
Ja voor een eerste keer vond ik het zeker geslaagd! ga ik misschien wel vaker doen is opzich wel leuk ook om te doen!Wiljo schreef:Erg mooi geworden, zag hem al op twitter voorbijkomen! Leuk om hier te lezen hoe je de nabewerking hebt uitgevoerd.
Met een nikon 35-70 f/2.8.Daniël schreef:leuk gedaan Guy.
Ik vond het met de supermaan erg lastig om hem lekker in beeld te krijgen. Snel een overbelichting.
Welke lens heb je gebruikt?
Ja wilde niet iets standaards dacht hier moeten we iets mee doen helaas was het erg laat anders had ik de hele cyclus wel af willen makenroes schreef:Hey Guy ,
Jij hebt hem dus wel gezien![]()
![]()
![]()
, erg aparte foto zo middels je creativiteit
.
Groeten jos
Thanksjac49 schreef:Prachtig gedaan.
Jac.
Daarom ik wilde die standaard foto juist niet vandaar deze versieLOKA schreef:Gewoon een mooie foto van toch wel een uniek moment.
Maar je bewerking vind ik erg apart en spreekt mij dan ook meer aan als de bekende standaard foto.
Groetjes Karin