New York fotootje

Je kan hier foto's plaatsen die zijn gemaakt met apparatuur die niet aan Nikon is gerelateerd
Plaats reactie
Anonimus

New York fotootje

Bericht door Anonimus » do jun 16 2011 9:48 pm

Ik ben mijn hart verloren in NYC.. Zoals waarschijnlijk velen :)
Soit, nu heb ik daar vanop Top of the Rock een fantastische foto genomen met m'n compactje, een Panasonic Lumix DMC-LS2 en ik ben er toch wel wat trots op. Nu vroeg ik me af wat jullie ervan vinden :) (heb m wat moeten verkleinen omdat ik anders melding kreeg dat ik m niet mocht posten :) )

Afbeelding

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: New York fotootje

Bericht door JacTrum » do jun 16 2011 10:56 pm

Mooie foto! Maar ben ik een zeurpiet als ik zeg dat de horizon volgens mij niet helemaal recht staat?
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

plincky
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door plincky » do jun 16 2011 11:04 pm

Wel een leuke foto. zeker....maar niet bijzonder. Maar voor zo'n toestel zeker niet slecht.

Anonimus

Bericht door Anonimus » vr jun 17 2011 1:47 pm

JacTrum schreef:Mooie foto! Maar ben ik een zeurpiet als ik zeg dat de horizon volgens mij niet helemaal recht staat?
Misschien een klein beetje idd :)
plincky schreef:Wel een leuke foto. zeker....maar niet bijzonder. Maar voor zo'n toestel zeker niet slecht.
Ik heb hier inderdaad al veel andere wow-foto's gezien, maar dit is toch eentje waar ik trots op ben :) Al ligt dat misschien gewoon aan het feit dat ik NY nogal koester :)

plincky
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door plincky » vr jun 17 2011 3:03 pm

Uiteindelijk is hety ook het belangrijkste wat je er zelf van vind! En niet wat andere ervan vinden. Jij hebt er gestaan en daarmee heb je een gevoel gehad. dat is niet altijd uit te beelden in een foto.
Zelfde als je op vakantie bent dat het eten vaak lekkerder smaakt. :D

eteuben

Bericht door eteuben » vr jun 17 2011 6:21 pm

Nette plaat, die je met de juiste nabewerking misschien zelfs wel op canvas kunt zetten, als herinnering!! :wink:
JacTrum schreef:Mooie foto! Maar ben ik een zeurpiet als ik zeg dat de horizon volgens mij niet helemaal recht staat?
Das de bolling van de aarde, omdat ie zo hoog stond zeker??? :D :D :D

Anonimus

Bericht door Anonimus » vr jun 17 2011 8:07 pm

eteuben schreef:Nette plaat, die je met de juiste nabewerking misschien zelfs wel op canvas kunt zetten, als herinnering!! :wink:
Das de bolling van de aarde, omdat ie zo hoog stond zeker??? :D :D :D
Dat van die bolling is een grapje? :P
Opzich stond m'n cameraatje wel op een blok van het gebouw - wegens gebrek aan statief - en die leken mij toch wel recht te zijn :)

En ik heb een gelijkaardige foto uitvergroot thuis ophangen tegen de muur :) hehe

Plaats reactie

Terug naar “Foto's gemaakt met niet-Nikon camera”