Soit, nu heb ik daar vanop Top of the Rock een fantastische foto genomen met m'n compactje, een Panasonic Lumix DMC-LS2 en ik ben er toch wel wat trots op. Nu vroeg ik me af wat jullie ervan vinden

Misschien een klein beetje iddJacTrum schreef:Mooie foto! Maar ben ik een zeurpiet als ik zeg dat de horizon volgens mij niet helemaal recht staat?
Ik heb hier inderdaad al veel andere wow-foto's gezien, maar dit is toch eentje waar ik trots op benplincky schreef:Wel een leuke foto. zeker....maar niet bijzonder. Maar voor zo'n toestel zeker niet slecht.
Das de bolling van de aarde, omdat ie zo hoog stond zeker???JacTrum schreef:Mooie foto! Maar ben ik een zeurpiet als ik zeg dat de horizon volgens mij niet helemaal recht staat?
Dat van die bolling is een grapje?eteuben schreef:Nette plaat, die je met de juiste nabewerking misschien zelfs wel op canvas kunt zetten, als herinnering!!![]()
Das de bolling van de aarde, omdat ie zo hoog stond zeker???JacTrum schreef:Mooie foto! Maar ben ik een zeurpiet als ik zeg dat de horizon volgens mij niet helemaal recht staat?![]()
![]()