Heerlijke dag gehad. Veel genoten.
Kleine impressie van wat we zagen. Mocht het positief zijn komt er een update

1

2

3

4

5

6

7 de vosmangoest

8

Yep, ik herken dat ook. Ben ooit eens zo stom geweest een dagje naar de dierentuin te gaan met niet-fotograferende vrienden. Dat moet je dus nooooooooooooit doen. Je gaat elkaar in de weg zitten. Jij wilt de tijd nemen (inderdaad kan dit wel 15 tot 30 minuten bij een hok blijven staan), en je vrienden hunkeren naar dat bakkie koffie in het restaurant. Daarom ga ik nooit meer fotograferen als er vrienden bij zijn die deze hobby niet koesteren. Gelukkig fotografeert mijn vrouw ook, dus die neem ik wel graag mee, en niet alleen vanwege de gezamelijke hobby hoor, ook omdat we het gewoon gezellig vinden om samen op stap te gaan.steenisc schreef:Heb thuis al een kaartje voor Blijdorp. Ga ik dus binnenkort ook maar eens bezoeken. Was pas in AntwerpenZoo en ik vond het leuk om te fotograferen in een dierentuin. Soms zat ik wel 15 min ergens te wachten op dat ene moment. Herken je dat?
De foto's 5-6-7 spreken mij het meeste aan. Mooie heldere foto's moet ik zeggen.
gr.kees
Ik zal voortaan wel bold gebruikenroes schreef:en als je voortaan niet zo'n mooie serie plaatst valt foto 8 misschien beter op tussen de rest van de platen
Je slaat precies de spijker op zijn kop Gino. Het was heerlijk loop weer. Maar het licht was wederom te hard. Ach, als mijn meissie en ik het maar naar onze zin hebben gehad hèGino schreef:Je hebt het getroffen met het weer en ook weer niet vanwege de soms toch wel harde schaduw partijen maar dat is niet te voorkomen natuurlijk.