1.

2.

Ja. Normaal gesproken sla ik vanaf het pad rechtsaf het bos in. Ik vond het wel een beetje gek dat er nu een hek stond, maar aangezien ze in onze gemeente wel vaker dingen doen die ik niet begrijp, zocht ik er niets achter. Ik had de honden aan de lijn, omdat er op dit moment heel veel reeën met kalfjes zijn. Neem altijd de camera mee, want je weet maar nooit! Nou ik moet bekennen, dat mijn hart wel iets sneller begon te slaan toen ik deze joekel zag. Hij zal wel niets doen, maar ik vond hem wel erg groot. De boswachter gebeld en die zei doodleuk; ja er lopen nu Schotse Hooglanders. De idioot!!!! Zo'n beest zal een slechte bui hebben, of je komt een koe met kalfje tegen. Die zijn niet voor de poes dan.BStollman schreef:Mooi beest! Maar hoe kwam je deze nu tegen? Gewoon midden in het bos?
Als ik op de Veluwe ben, fietsen of wandelen mijn vriendin en ik vaak een route door de Loenermark.Blacksheep schreef:Ja. Normaal gesproken sla ik vanaf het pad rechtsaf het bos in. Ik vond het wel een beetje gek dat er nu een hek stond, maar aangezien ze in onze gemeente wel vaker dingen doen die ik niet begrijp, zocht ik er niets achter. Ik had de honden aan de lijn, omdat er op dit moment heel veel reeën met kalfjes zijn. Neem altijd de camera mee, want je weet maar nooit! Nou ik moet bekennen, dat mijn hart wel iets sneller begon te slaan toen ik deze joekel zag. Hij zal wel niets doen, maar ik vond hem wel erg groot. De boswachter gebeld en die zei doodleuk; ja er lopen nu Schotse Hooglanders. De idioot!!!! Zo'n beest zal een slechte bui hebben, of je komt een koe met kalfje tegen. Die zijn niet voor de poes dan.BStollman schreef:Mooi beest! Maar hoe kwam je deze nu tegen? Gewoon midden in het bos?
Blacksheep schreef:Ja. Normaal gesproken sla ik vanaf het pad rechtsaf het bos in. Ik vond het wel een beetje gek dat er nu een hek stond, maar aangezien ze in onze gemeente wel vaker dingen doen die ik niet begrijp, zocht ik er niets achter. Ik had de honden aan de lijn, omdat er op dit moment heel veel reeën met kalfjes zijn. Neem altijd de camera mee, want je weet maar nooit! Nou ik moet bekennen, dat mijn hart wel iets sneller begon te slaan toen ik deze joekel zag. Hij zal wel niets doen, maar ik vond hem wel erg groot. De boswachter gebeld en die zei doodleuk; ja er lopen nu Schotse Hooglanders. De idioot!!!! Zo'n beest zal een slechte bui hebben, of je komt een koe met kalfje tegen. Die zijn niet voor de poes dan.BStollman schreef:Mooi beest! Maar hoe kwam je deze nu tegen? Gewoon midden in het bos?
Wat is dit nu voor een overspannen reactie?Blacksheep schreef:....... De idioot!!!! ...........