uit zicht op hotel new york

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Erwin

Bericht door Erwin » wo jun 22 2011 9:19 pm

ik heb een tijdje terug een foto gemaakt in Rotterdam

Afbeelding

deze wordt op mijn werk zeer goed ontvangen ben benieuwd wat er hier over gezegt word :)

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: uit zicht op hotel new york

Bericht door JacTrum » wo jun 22 2011 10:13 pm

Begrijp me goed Erwin: niet negatief bedoeld. Het is een prima foto, maar een foto die met dat mooie weer door iedereen met een redelijke camera vanuit een rondvaartboot gemaakt kan worden.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

marco_

Bericht door marco_ » wo jun 22 2011 11:18 pm

Eens.

De meeste beginnende fotografen maken foto's van mooie onderwerpen, maar het is veel uitdagender om mooie foto's van onderwerpen te maken.

JW17
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****

Bericht door JW17 » wo jun 22 2011 11:33 pm

Ik begrijp bovenstaande reacties maar ik vind het wel een mooie foto, alles staat er goed op en door de compositie zijn alle gebouwens duidelijk herkenbaar. Verder mooi van kleur en contrast, goed scherp, goede verhouding tussen water en gebouwen. Prima foto!
Groet,
JW

Defolio

Bericht door Defolio » do jun 23 2011 5:08 am

Geen slechte foto... Maar ben het er mee eens als ik zeg dat juist bij zo'n foto (dat al menig keren gefotografeerd is) het "wow" gevoel ontbreekt bij mij. Gelukkig is fotografie kunst... Daar valt niet over te twisten ;-)

yellowfish

Bericht door yellowfish » do jun 23 2011 7:27 am

Op de één of andere manier geeft de foto mij het gevoel dat hij meer naar links had moeten worden geschoten.
Links is te krap en rechts zit een stuk "loos" aan.

BStollman
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***

Bericht door BStollman » do jun 23 2011 10:24 am

Ik vind hem zelf mooi maar ietwat donker..
http://www.flickr.com/photos/bramstollman/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.twitter.com/BramStollman" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”