een der mooiste vakantie foto's

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » ma jun 25 2007 8:34 pm

Hallo Dirk-Jan,

ik wil je aanraden om je eerst te verdiepen in basiszaken als compositie en belichting en beheersing van de (on)mogelijkheden van je camera en pas als je dat voldoende onder de knie hebt met Photoshop e.d te beginnen.
Anders neem je teveel hooi op je vork en zie je door de bomen het bos niet meer. Dan vind je het misschien ook niet meer leuk en dat zou zonde zijn van deze leuke hobby.

Succes, laat nog maar eens wat zien!

Groet

Skippy

dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » di jun 26 2007 4:30 am

Skippy schreef:Hallo Dirk-Jan,

ik wil je aanraden om je eerst te verdiepen in basiszaken als compositie en belichting en beheersing van de (on)mogelijkheden van je camera en pas als je dat voldoende onder de knie hebt met Photoshop e.d te beginnen.
Anders neem je teveel hooi op je vork en zie je door de bomen het bos niet meer. Dan vind je het misschien ook niet meer leuk en dat zou zonde zijn van deze leuke hobby.

Succes, laat nog maar eens wat zien!

Groet

Skippy
bedankt dat zal ik heus nogwel eens doen hoor zo snel zijn jullie mij niet kwijt

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”