DSC_0487 by Murat67, on Flickr
Foto 2

DSC_0491 by Murat67, on Flickr
Foto 3

DSC_0490 by Murat67, on Flickr
Foto 4

DSC_0489 by Murat67, on Flickr
Nee hoor ik maak ook veel foto's van bloemen en beestjes. Ik wilde alleen zoomwerk zien.Machteld schreef:Ik vond de foto´s eigenlijk wel grappig, heel anders dan ik gewend ben. Duidelijk mannenfoto`s.
Ga ik van de week nog een keer terug op die plek met statief en maak ik nieuwe foto'sJacTrum schreef:Ik ben niet echt weg van de scherpte. Die moet beter kunnen. Nog eens proberen als het niet zo waait?
Hoi Karamani,jammer dat er geen exif gegevens bij de foto's zijn anders had ik je een paar goede tips kunnen geven.Karamanli schreef:Ga ik van de week nog een keer terug op die plek met statief en maak ik nieuwe foto'sJacTrum schreef:Ik ben niet echt weg van de scherpte. Die moet beter kunnen. Nog eens proberen als het niet zo waait?
Foto 1Germay schreef:Hoi Karamani,jammer dat er geen exif gegevens bij de foto's zijn anders had ik je een paar goede tips kunnen geven.Karamanli schreef:Ga ik van de week nog een keer terug op die plek met statief en maak ik nieuwe foto'sJacTrum schreef:Ik ben niet echt weg van de scherpte. Die moet beter kunnen. Nog eens proberen als het niet zo waait?:mrgreen:
Goodje schreef:Hé bedankt voor het plaatsen, ff een vraag is foto 2 van de zelfde positie genomen als 4 en dan volledig ingezoomd
Oké top had de nummer door elkaar gehaaldKaramanli schreef:Goodje schreef:Hé bedankt voor het plaatsen, ff een vraag is foto 2 van de zelfde positie genomen als 4 en dan volledig ingezoomd
Nee foto 3 en 4 zijn zelfde positie genomen.
Je sluitertijden zijn te lang,zeker op 300mm, schroef je iso omhoog de D300 kan wel wat hoge iso's aan zo'n 1600 á 3200 moet kunnen,probeer het maar.Karamanli schreef:Ik heb vandaag met deze lens nog aantal foto's gemaakt resultaat bar slecht, ik krijg bij 300mm niets scherp (zonder statief ) als ik een plaatje schiet zie ik in mijn zoeker onderwerp goed scherp maar als ik foto maak is wazig. Ligt aan mij of aan de lens ?