Wat kies ik als opvolger voor D50?

Discussies over fotografie met de D40, D40x, D50, D60, D3x00 serie en D5x00 serie
Plakplaatje

Re: Wat kies ik als opvolger voor D50?

Bericht door Plakplaatje » za jul 02 2011 11:47 pm

Zo, nog even hier laten weten dat ik vandaag een nieuwe camera heb gekocht en wel... De D90. Ga er later nog eens een nieuwe lens bijkopen - voorlopig is dit al een groot verschil :wink:
Reden voor D90, als je alle extra's op een rij zet ben ik bang dat ik de meerwaarde en dus de meerprijs er niet uit ga halen. Bovedien ligt en voelt de d90 geweldig n de hand.

Nogmaals bedankt voor jullie hulp!

Bak
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Bak » zo jul 03 2011 12:14 am

Ga je geen spijt van krijgen, veel plezier ermee!

Goodje

Bericht door Goodje » zo jul 03 2011 12:37 pm

Plakplaatje schreef:Zo, nog even hier laten weten dat ik vandaag een nieuwe camera heb gekocht en wel... De D90. Ga er later nog eens een nieuwe lens bijkopen - voorlopig is dit al een groot verschil :wink:
Reden voor D90, als je alle extra's op een rij zet ben ik bang dat ik de meerwaarde en dus de meerprijs er niet uit ga halen. Bovedien ligt en voelt de d90 geweldig n de hand.

Nogmaals bedankt voor jullie hulp!
En dit stukje tekst is het belangrijkst: "Bovedien ligt en voelt de d90 geweldig n de hand" :ugeek:
Veel succes met je nieuwe body en geloof mij je krijgt er geen spijt van, want het voelt goed :wink2:

JW17
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door JW17 » zo jul 03 2011 1:40 pm

Gefeliciteerd met de aankoop!
Ik heb dit draadje gevolgd, de antwoorden waren meer dan goed en het heeft je geholpen een keuze te maken. Met dit objectief en de D90 kun je zeker weer vooruit, je gaat vanzelf wel merken dat je andere objectieven 'nodig' hebt.
Mocht je (de kinderen) veel binnen fotograferen en je hebt nog geen losse flitser kan ik je van harte aanraden eerst daar voor te gaan sparen.

Veel plezier van de D90, ik ben er nog steeds blij mee!
Groet,
JW

Plaats reactie

Terug naar “D40(x), D50, D60, D3x00, D5x00”