Apenheul [verzamel]
- JBD
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Apenheul
Wel mijne heren, ik zie hier toch een paar hele mooie platen voorbij komen! Terugkijkend op onze dag realiseer ik me nu pas dat ik de enige vrouw in het gezelschap was! Op de dag zelf niet echt iets van gemerkt. 

- BStollman
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Geweldige plaatjes! 

http://www.flickr.com/photos/bramstollman/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.twitter.com/BramStollman" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.twitter.com/BramStollman" onclick="window.open(this.href);return false;
Erg mooi, allemaal!! Wel leuk om te zien dat we hier en daar dezelfde foto genomen hebben. Kan natuurlijk ook niet anders, als je met z'n allen naar hetzelfde object staat te staren 
Dit is mijn resultaat:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7. Balen van die tak voor z'n oog

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

Ik hoop dat de selectie niet te ruim is
Tips en opmerkingen zijn uiteraard van harte welkom.

Dit is mijn resultaat:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7. Balen van die tak voor z'n oog

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

Ik hoop dat de selectie niet te ruim is

- Lucien
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hierbij mijn bijdrage. Joyce en Arthur bedank voor de organisatie.
1

2

3

4

5

1

2

3

4

5

- Tony D
- Moderator
- Ervaringsniveau: ***
Re: Apenheul [verzamel]
@BramNL: leuke platen. nr 17 het aapje lijkt te bidden voor minder regen...
@Lucien: ik had nr 5 ook, maar kreeg die gezichten niet licht genoeg naar mijn zin. Dat is jou (iets) beter gelukt.
Tony D
@Lucien: ik had nr 5 ook, maar kreeg die gezichten niet licht genoeg naar mijn zin. Dat is jou (iets) beter gelukt.
Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
- JBD
- Clublid
- Contacteer:
Leuke opnamen Bram, vooral dat aapje met het jong op de rug vind ik leuk. Ik heb zelf nog nergens tijd voor gehad. Schapen zijn net geschoren met alle bijkomende werkzaamheden
Later in de week misschien.

@Tony D, dat bidden heeft touwens goed geholen. Rond 16 uur was het zo goed als droog
Helaas sluiten ze al om 17:00 uur.
@Lucien, die nummer 2 vind ik echt geweldig. Vooral omdat het ook zo'n schattig gezicht is met dat tongetje
@Blacksheep, de enige vrouw tussen 7 mannen. Wat een rijkdom!

@Lucien, die nummer 2 vind ik echt geweldig. Vooral omdat het ook zo'n schattig gezicht is met dat tongetje

@Blacksheep, de enige vrouw tussen 7 mannen. Wat een rijkdom!

Laatst gewijzigd door BramNL op wo jun 29 2011 11:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is (ondanks het weer) het betere werk mensen! Ik heb genoten van de foto's.
Ik moet toch echt een keer mee met zo'n uitstapje ...
@Joyce: nr. 4 is mijn favoriet; mooi die wantrouwende uitdrukking
@Arthur: stuk voor stuk mooie momenten en idem dito foto's met hilarisch begeleidend commentaar
en heb je ook gezien dat die kleine bij nr. 6 het juist prima vindt wat jullie doen (z'n ouders platen); je krijgt een thumbs up!
Nrs. 5 en 11 vind ik helemaal geweldig!
@Tony: nr. 5 mijn favoriet; mooi die emotie!
@André: nr. 6 mijn favo; om de houding
@Bram: nrs. 12, 14 en 17: schitterende momenten!
Belichting prima!
Niet alleen op de voorgrond letten, maar ook op de achtergrond (nr. 9, 11 en 18)
@Lucien: nr. 2 prachtig, wellicht rechts het nodige wegcroppen voor een vierkante- en minder centrale compositie?
Bij nr. 3 ook vierkant, maar juist links het touw ruim wegcroppen (tot aan het groen).
Ik moet toch echt een keer mee met zo'n uitstapje ...
@Joyce: nr. 4 is mijn favoriet; mooi die wantrouwende uitdrukking
@Arthur: stuk voor stuk mooie momenten en idem dito foto's met hilarisch begeleidend commentaar
en heb je ook gezien dat die kleine bij nr. 6 het juist prima vindt wat jullie doen (z'n ouders platen); je krijgt een thumbs up!
Nrs. 5 en 11 vind ik helemaal geweldig!
@Tony: nr. 5 mijn favoriet; mooi die emotie!
@André: nr. 6 mijn favo; om de houding
@Bram: nrs. 12, 14 en 17: schitterende momenten!
Belichting prima!
Niet alleen op de voorgrond letten, maar ook op de achtergrond (nr. 9, 11 en 18)
@Lucien: nr. 2 prachtig, wellicht rechts het nodige wegcroppen voor een vierkante- en minder centrale compositie?
Bij nr. 3 ook vierkant, maar juist links het touw ruim wegcroppen (tot aan het groen).
- JBD
- Clublid
- Contacteer:
Een reden om (nog) een keer te gaan?
http://www.apenheul.nl/nieuws/5e-gorillababy/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.apenheul.nl/nieuws/5e-gorillababy/" onclick="window.open(this.href);return false;
- JBD
- Clublid
- Contacteer:
Ik vond het zo zielig dat jullie de Orang Utans niet gezien hebben en de nieuwe Gorillababy, dat ik vandaag nog een keer gegaan ben. Kun je ze in ieder geval bewonderen.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

Eind van de maand krijgen we een nieuw soort apen, dus dan ga ik toch weer even kijken.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Eind van de maand krijgen we een nieuw soort apen, dus dan ga ik toch weer even kijken.