Complimenten ook voor het geduld en de benaderingen van de vossen, dat moet niet makkelijk geweest zijn.
Een goed begin van de uiteindelijke serie.
vrgr
Tiny
Dank je.jettiny schreef:Mooie foto's hoor !!![]()
Complimenten ook voor het geduld en de benaderingen van de vossen, dat moet niet makkelijk geweest zijn.
Een goed begin van de uiteindelijke serie.
vrgr
Tiny
ThanksLilianne schreef:Erg mooie serie!
In de ochtend heb je weinig kans bij de tammere vossen dan.sdbfotografie schreef:Mooie serie hoor... moet je daarvoor vroeg uit je bed? of lopen die vossen daar de hele dag?
Gr. Simon
Dank je Richard vond het ook idd wel een sluwe vos zo ja!RvR46 schreef:Mooie serie foto's heb je gemaakt, erg mooi van kleur en scherpte.
Mijn voorkeur gaat uit naar foto #2 daar zie ik echt een sluwe vos in, goed gedaan.
Gr Richard
Speciaal voor Karin een crop gemaakt;)LOKA schreef:ah kijk nu toch, nou of ze nu wild of niet zijn nummer 1 en 3 voor mij de mooiste, met name nummer 3 wat nu net een schilderij is.
Je belichting is uitstekend, en ja helaas zijn er nog altijd mensen die niet begrijpen dat je wilde dieren niet moet gaan voeren.
Uiteindelijk hoe je het draait of keert is het dier straks de dupe.
Maar voor jou heeft dit erg mooie foto's opgeleverd, zeker ook die tegen de zon in geen gemakkelijke opgave.
En misschien zou je de laatste nog aan de onderkant kunnen croppen denk dat hij dan beter naar voren komt.
Groetjes Karin