Verkoopprijs diverse objectieven

Alles dat niet in een van de overige secties over objectieven past, kan je hier kwijt
Plaats reactie
djtcc

Verkoopprijs diverse objectieven

Bericht door djtcc » di jul 05 2011 11:29 pm

Beste mensen

ik heb nog wat lenzen te koop,het liefst zou ik het in één keer verkopen.
Het gaat om een Nikon af 70-300mm 3,3-5,6,een Nikon af 28-80mm 3,3-5,6,een Nikon DX 18-70mm 3,5-4,5, een Sigma 70-200mm D2,8 DG HSM en een Sigma 2x Converter EX DG..

Wat is een goede vraagprijs ?

groet,Theo

Sharkey
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Verkoopprijs diverse objectieven

Bericht door Sharkey » wo jul 06 2011 12:37 am

Je zou hier onder eens kunnen kijken om een idee te krijgen va richtprijzen.
Beide is duits, in Nederland liggen de 2e hands prijzen (iets/soms veel) lager.
Tevens een zoekactie op MP m.b.t. betreffende lens levert ook altijd wel een idee op natuurlijk, indien ze aangeboden worden natuurlijk.

http://www.fotomagazin.de/test_technik/ ... index.html

http://www.wissen.nikonpoint.de/?p=266" onclick="window.open(this.href);return false;

@Moderators: Misschien een suggestie om van deze links een "sticky" te maken in Aangeboden/Gevraagd? :wink:
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo jul 06 2011 12:40 am

Sharkey schreef:@Moderators: Misschien een suggestie om van deze links een "sticky" te maken in Aangeboden/Gevraagd? :wink:
Meer wat voor onze toekomstige knowledge base. :mryellow:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***

Bericht door Roelof » wo jul 06 2011 12:45 am

djtcc schreef: ik heb nog wat lenzen te koop,het liefst zou ik het in één keer verkopen.
Niet in één keer doen, dat trekt alleen maar handelaren die er wat aan verdienen willen door de boel op te splitsen.
djtcc schreef:Het gaat om een Nikon af 70-300mm 3,3-5,6,een Nikon af 28-80mm 3,3-5,6,een Nikon DX 18-70mm 3,5-4,5, een Sigma 70-200mm D2,8 DG HSM en een Sigma 2x Converter EX DG..

Wat is een goede vraagprijs ?
€70, €30 (als je geluk hebt hebt, er zijn er heel veel van), €100, €400, €100 (misschien)
Samen €500
Een en ander ligt ook aan de vraag van het moment en ze zouden best niet meer dan 80% op kunnen brengen. En zelfs voor die prijzen zou ik iedereen afraden om 't spul te kopen behalve de 18-70 en de 70-200, die kunnen nog bruikbaar zijn. De andere Nikkors zijn niet voor niks uit de handel gehaald en de Sigma TC doet het niet op andere merken.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

Plaats reactie

Terug naar “Overig objectieven”