Ik heb er een aantal mooie uitgepikt en hier neergezet,da's handiger dan ze allemaal te bekijken

foto 1

foto 2

foto 3

foto 4

foto 5

foto 6

foto 7

Hoi Irwan,Pancarans schreef:Hmmm, concertfotografie is en blijft een lastig spelletje.
Probleem bij het niet hebben van een accreditatie is altijd dat je vanuit het publiek moet fotograferen.
Geloof me je kunt juist met een dikke telelens altijd naar voren kruipen. Mensen gaan meestal aan de kant als je ze even aantikt en zeker als je je camera omhoog houdt.
Wees gewoon brutaal.
Als voorbeeld. Ik fotografeerde op Indian Summer Festival, had wel een persaccreditatie, maar bij Candy Dulfer was er geen ruimte voor de pers ingericht.
The stage waar zij optrad stond echt helemaal ramvol. Samen met een andere fotograaf heb ik me door de menigte gewurmd en een paar foto's geschoten.
Het kostte wat moeite, maar het lukte.
Omdat je dit geplaatst hebt in foto presentaties zal ik me beperken tot drie opmerkingen.
Wat ik zie is dat alles vanuit hetzelfde standpunt genomen is en dat er veel storende objecten op de voor-of achtergrond zitten.
Ook zie ik veel onscherpe foto's.
Overigens wel een toffe band en oude tijden herleven hier. Gelijk even uit mijn MP3 collectie e.e.a. weer geluisterd van MF. Jammer alleen dat dat ene live album eigenlijk geen live album is.
Groet,
Irwan
Er zit wel exif bij hoor... Al zal je daar weinig aan hebben denk ik?yzf1kr schreef:Inderdaad, ik vind ze erg donker.
Daar was meer van te maken geweest.
Helaas geen EXIF, dus niet te zien hoe en waarom.