Vergane glorie

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
calina

Vergane glorie

Bericht door calina » vr jul 08 2011 11:39 pm

Erg krap gekaderd i.v.m. de barbeque die er naast staat...

1
Afbeelding

2
In kleur :
Afbeelding

Gr. Astrid
Laatst gewijzigd door calina op za jul 09 2011 2:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

BStollman
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Vergane glorie

Bericht door BStollman » za jul 09 2011 12:40 pm

Deze foto zal denk ik in kleur meer vertellen dan nu. Heb je die toevallig ook nog?
http://www.flickr.com/photos/bramstollman/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.twitter.com/BramStollman" onclick="window.open(this.href);return false;

calina

Bericht door calina » za jul 09 2011 2:51 pm

In kleur staat er nu bij. Ik vind ze, achteraf gezien, wel wat rommelig. Ik ben een ramp in photoshoppen, zonder 't hek op de achtergrond was 't waarschijnlijk beter geweest.

Gr. Astrid

jac49
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door jac49 » za jul 09 2011 3:42 pm

calina schreef:In kleur staat er nu bij. Ik vind ze, achteraf gezien, wel wat rommelig. Ik ben een ramp in photoshoppen, zonder 't hek op de achtergrond was 't waarschijnlijk beter geweest.

Gr. Astrid
In kleur vind ik hem mooier,hij oogt wat druk,maar erg rommelig is hij voor mijn gevoel niet. :wink:
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

calina

Bericht door calina » za jul 09 2011 9:55 pm

Dank je Jac. Zal toch es zien of ik wat aan dat hek kan doen (of een vriendin vragen die daar beter in is).

Gr. Astrid

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”