Grutto's

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Grojan
Forumlid
Forumlid

Bericht door Grojan » do jun 28 2007 5:14 pm

@ Irwan , van dat kader klopt wel maar ik hou niet zo van gekleurde kaders en een wit kader zie je niet op deze site :wink: .

@ Rik ,ruilen ? Daar moet ik even over na denken ,ehmm , nee toch maar niet , ruilen doet huilen :cry: zei m'n moeder altijd :lol: :lol: .

Groeten Jan.

Lucas

Bericht door Lucas » do jun 28 2007 6:18 pm

zeer fraai! prachtig bokeh

Frode

Bericht door Frode » do jun 28 2007 10:58 pm

Complimenten voor de foto's. Natuurlijk helpt goede apparatuur, maar 'de kunst' is hier natuurlijk het beestje benaderen en dan op een mooie manier vastleggen.

Zelf heb ik ooit de titel skriesoloog (voor een Fries wel duidelijk lijkt mij) gekregen en ik ga nog elk voorjaar het veld in om de nesten van tientallen grutto's te markeren ivm beschermingsmaatregelen. Ik schiet dan wel eens een plaatje tussendoor, maar nooit zo mooi als deze!

Grojan
Forumlid
Forumlid

Bericht door Grojan » vr jun 29 2007 12:14 am

Hallo Frode ,bedankt voor de complimenten en das goed werk wat je verricht 8) ,dat kost je vast een hoop vrije tijd, de skries heeft deze hulp helaas hard nodig ,het zou een groot verlies zijn als we deze prachtige vogel moeten missen in Nederland .

Groeten Jan.

BUG322

Bericht door BUG322 » vr jun 29 2007 8:18 am

Er schijnen nu een hoop vogeltjes te zijn weggespoeld ivm hoog water.

In iedergeval in Ameland zo'n 5000 nesten.

groetjes

Frode

Bericht door Frode » vr jun 29 2007 8:40 am

Grojan schreef:Hallo Frode ,bedankt voor de complimenten en das goed werk wat je verricht 8) ,dat kost je vast een hoop vrije tijd, de skries heeft deze hulp helaas hard nodig ,het zou een groot verlies zijn als we deze prachtige vogel moeten missen in Nederland .

Groeten Jan.
Ja Jan, dat kost tijd...maar wie wil er in het voorjaar nu niet veel buiten in de polder zijn :D En met slecht weer moet je niet het veld in gaan...dus er is eigenlijk niks vervelends aan :wink:
En het geeft een goed gevoel dat je samen met duizenden boeren en vrijwilligers in heel Nederland je best doet om de skries ook buiten de reservaten te behouden.

En als fotografen als jij dan van zulke mooie plaatjes kunnen blijven maken, helemaal top.

Groet, Frode

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”