Volgens buienradar zou het nog een 2 uur droog blijven, niets was minder waar binnen een uur begon het met spoelen.
Nog net voor de buien,
1

2

2a

Hoi jac,JacTrum schreef:Aardige foto's, maar in het zwart wat dichtgelopen.
En nu vind ik hem ook veel mooier!theshadow schreef:@ Tony, Mark en Fred,
Bedankt voor jullie reactie,
Foto 2 is inderdaad wat donker heb deze dan ook opnieuw bewerkt en geplaatst in de start post.
Hoi George,george013 schreef:@Robin,
Je maakt een fout door je foto aan te passen aan de krtitiek die er op is. Het is de foto van de fotograaf en niet van de kijker.
Bij foto 2 is voor mij de beste foto 2a. Eerste is veel sugestiever, meer emotie, foto 2a is meer registrerend.
Wat wil jij ermee?
George
Hoi Guy bedankt voor je reactie, vind zelf de meer detailrijke versie mooierGuy schreef:Heej
laten we het gezellig houden he![]()
![]()
![]()
Robin ik vind eigenlijk bij deze het juist wel passen zo donker zoals foto 2, 2a is ook zeker niet slecht en ook goed verder maar het heeft wel wat die git zwarte palen!
Hoi Jac,JacTrum schreef:Als ik het echt inhoudelijk over een foto heb gaat het over meer dan te donker, te licht, te geel of te blauw. En wat ik aan commentaar geef is niet de ' waarheid', maar mijn mening, die ik graag geef voor een andere. Ik geloof niet dat ik hier al te bekend sta om ongenuanceerde kretologie. Wat overigens niet wegneemt dat ik de tweede foto een stuk fraaier vind dan de eerste