vrgr
Tiny
aaa leuk ik moet de foto`s van ons span nog verwerken.jettiny schreef:Afgelopen weekend men en dressuurwedstrijden in Uden.
Ik ben niet echt een paardenfreak, heb er zelfs wat schrik van, maar toch maar eens op pad gegaan met vrouwlief om de zondag een break te geven, en fotografisch een nieuwe uitdaging aan te gaan, de sportfotografie !!
Jammer dat het wisselend bewolkt was, want een beetje zon geeft de foto's toch een wat vrolijker beeld.
Met mijn D80 en het Nikor vakantieobjectief 18-200 mm in de aanslag toch nog wat foto's kunnen maken die ik wel aardig vond om ze hier te plaatsen.
Mijn angst voor paarden is niet echt afgenomen, maar het respect voor deze dieren destemeer.
Wat gaan ze voor hun baasjes zeg, wat een geweld, en moed om je zomaar in al die hindernissen te storten, echt top !!
Helaas was ik wel op een verkeerde dag aanwezig, want de topklasse was zaterdag al geweest![]()
Maar goed ik ben weer heel wat wijzer geworden over deze tak van sport.
vrgr
Tiny
Dank je Genster.Genster schreef:Mooi Rob. Foto 2 is mijn favo!
Dank je! Nee, niet van de (Hoge) Veluwe, dan wordt het saaiFrankie schreef:Heel sfeervol plaatje Myriad, ook ergens op de Veluwe ?