Ik wil de volgende lenzen kopen.
1 AF Micro 60 f/2.8D
2 AF 50 f/1.8D
Nu heb ik eventjes de prijzen zitten te verglijken op internet. Wat mij opvalt is dat je algauw 100 euro’s kan verdienen. Bij corne van iperen is alles zo’n 100 euro goedkoper.
Hoe is de service bij van iperen. Ik vraag dit omdat ik nog nooit voor zo’n bedrag via internet besteed heb.
aart
corne van iperen
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik heb nog een praktisch nieuwe 50 1.8 liggen.(50 prime was niet mijn ding)
Hij is 3 maanden oud en ik heb er een zonnekap opgekocht.
Lens was 130 kap 25 , je mag hem voor 105 incl. verz. kosten van me overnemen
Hij is 3 maanden oud en ik heb er een zonnekap opgekocht.
Lens was 130 kap 25 , je mag hem voor 105 incl. verz. kosten van me overnemen
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Voor elke internetaanbieder geldt dat ze met het ene artikel lager of hoger zitten dan de concurrentie.Paul Demo schreef:Als ik het zo is bekijk is van Ieperen zeker niet goedkoop. Neem de VR 70-300, die is bij Konijn (wederom bijvoorbeeld) 100 euri goedkoper.
Ik heb 2 objectieven bij Van Iperen gekocht waarmee hij in NL een van de goedkopere aanbieders was.
Je kunt dus niet stellen dat Van Iperen niet goedkoop is. Het blijft een kwestie van vergelijken, is deel van de voorpret

Groet
Skippy
Re: corne van iperen
na heeeeeeeeel erg veel klachten over de slechte bezorging en service over deze man gelezen te hebben op o.a. belgiumdigital.com forum, zou ik er zelf nog niet iets van 'n tientje willen bestellen!rendier schreef:Ik wil de volgende lenzen kopen.
1 AF Micro 60 f/2.8D
2 AF 50 f/1.8D
Nu heb ik eventjes de prijzen zitten te verglijken op internet. Wat mij opvalt is dat je algauw 100 euro’s kan verdienen. Bij corne van iperen is alles zo’n 100 euro goedkoper.
Hoe is de service bij van iperen. Ik vraag dit omdat ik nog nooit voor zo’n bedrag via internet besteed heb.
aart
mijn advies: kijk op belgiumdigital, gebruik de zoekfunctie en lees eerst alle ervaringen voordat je voor jezelf deze beslissing gaat nemen
over andere internetshops nog nooit zo iets gelezen, een keer 'n pechgevalletje kan altijd gebeuren, maar dat er voor 90% zeer negatief over een zaak wordt geschreven kan in mijn ogen maar 1 ding betekenen: waar rook is is vuur!
erg jammer, maar 't viel te verwachten gezien bd's beleid: het meest interessante topic in deze is reeds gedelete! maar er is net weer 'n verse klacht geplaatst in 'n oud topic: http://forum.belgiumdigital.com/showthr ... ght=iperen
wat dus constant het geval blijkt is dat men een bestelling doet en dan erg snel antwoord krijgt, totdat men het geld heeft overgemaakt, dan geeft hij niet thuis op mail en telefoon en kun je soms maanden op je bestelling moeten wachten