En we zijn zeker trots op hem

Groeten Jos
Herkenbare plek, dat is zeker de brunsummerheide...robinbrunssum schreef:Heel erg leuk om te zien...om trots op te zijn!!
Volgens mij de Brunsummerheide?!
Volgens mij zie ik de houten brug over de rode beek... daar heb ik menig voetstap liggenrobinbrunssum schreef:Heel erg leuk om te zien...om trots op te zijn!!
Ja Leon klopt , maar wie heeft als jong ventje zo-een mentor.Léon Obers schreef:Mooie foto's maakt dat manneke. Diversen volwassenen hier op het forum komen ondanks diverse jaren hobbyen niet eens aan dat niveau.
Ja Ramona is ons bekendRamona schreef:Herkenbare plek, dat is zeker de brunsummerheide...robinbrunssum schreef:Heel erg leuk om te zien...om trots op te zijn!!
Mooi gebied!!
Kennen jullie limbo's ook de tevenerheide?
Ook heel mooi en een stuk rustiger als dan op de brunsummerhei. (slechts op 10 minuten afstand van de hei)
Misschien een tip om daar ook eens een kijkje te gaan nemen.....
Ga ik zeker doen! Zal je de fotografische resultaten laten zien!jac49 schreef:Ja Ramona is ons bekendRamona schreef:Herkenbare plek, dat is zeker de brunsummerheide...robinbrunssum schreef:Heel erg leuk om te zien...om trots op te zijn!!
Mooi gebied!!
Kennen jullie limbo's ook de tevenerheide?
Ook heel mooi en een stuk rustiger als dan op de brunsummerhei. (slechts op 10 minuten afstand van de hei)
Misschien een tip om daar ook eens een kijkje te gaan nemen.....