aapjes

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
kurt

aapjes

Bericht door kurt » di jul 26 2011 10:17 pm

Onderstaande plaatjes geschoten op een vakantieuitje in de vogezen en was een van de zeldzame droge dagen. Was een leuk bos waar de aapjes lekker vrij en brutaal rond liepen. Je kon ze popcorn voeren en lekker dichtbij komen. Gelukkig liepen er veel medewerkers rond want mijn kleinste zoon(8) en zelf een baviaan slaagde er weer in om ruzie te krijgen met een aap even schrikken, maar er later gelukkig om kunnen lachen, want zoals verwacht is een baviaan de sterkste aldus de jongste. Of toch een vorm van overschatting :lol: .afijn hieronder de plaatjes.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

jac49
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: aapjes

Bericht door jac49 » wo jul 27 2011 10:50 am

Mooie serie van de aapjes.
Kurt , de aapjes staan wel erg centraal ,denk met name aan de compositie , dan wordt het een stuk spannender.
Jammer dat no5 niet scherp is.
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

Frankie
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Frankie » wo jul 27 2011 12:41 pm

Twee is erg leuk !

kurt

Bericht door kurt » wo jul 27 2011 10:31 pm

Bedankt voor de reacties,

Klopt inderdaad dat 5 niet scherp is, in september start mijn cursus fotografie. Daar hoop ik toch wat te leren over compositie, en over het bijzonderder maken van fotos die eigenlijk redelijk standaard zijn. Tot die tijd veel oefenen, commentaren lezen en prutsen :D :P

groetjes

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » do jul 28 2011 1:51 am

Foto 5 is op zich wel scherp. Maar dan moet het gras erachter wel het onderwerp zijn. :wink:

Je moet van dat soort missers leren. Kijken of je kan zien en/of beredeneren waarom het niet is wat je verwacht. Ik denk dat je dat soort foto's niet moet tonen aan de buitenwereld in een serie. Dan krijg je voorspelbaar daar reacties op en sneeuwen de andere foto's onder.

Nummer 2 is de absolute winnaar in deze serie.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”