Kwaliteit van de 24-120 zal zeker beter zijn, maar het bereik een stuk minder. En t.o.v. je 28-70 niet een wereld van verschil. Tsja, een keuze maken blijft lastig (ben ervaringsdeskundig in deze

Toch is het objectief duidelijk gemaakt voor FX camera's... Op een DX camera slaat het bereik eigenlijk nergens op. En de D700 is natuurlijk wel de goedkoopste van de FX serie.iBub schreef:Persoonlijk ben ik ook van mening dat je een 28-300 niet hoort te gebruiken op een D700, maar het is weer het gewicht verhaal.
Ik weet het. Land Rover maakt tegenwoordig ook 2WD auto's. Alles voor de verkoopcijfers....Patrick schreef:Toch is het objectief duidelijk gemaakt voor FX camera's... Op een DX camera slaat het bereik eigenlijk nergens op. En de D700 is natuurlijk wel de goedkoopste van de FX serie.iBub schreef:Persoonlijk ben ik ook van mening dat je een 28-300 niet hoort te gebruiken op een D700, maar het is weer het gewicht verhaal.
Kijk, zo'n site zocht ik nouFrankie schreef:Hieronder nog een test:
http://www.photozone.de/nikon_ff/578-nikkorafs28300vrff" onclick="window.open(this.href);return false;