Mooie serie!
Ik heb alleen foto's van "The day after.."
Zomercarnaval in Rotterdam
- Arthur Mol
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Zomercarnaval in Rotterdam
Pana FZ1000, Oly E-M5 II, 12-40, 40-150R, 75-300.
- pietje-nukem
- Forumlid
Nee helaas, zal het met jouw foto's moeten doenMarcoD90 schreef:Ja klopt in Castlefest in Lisse.. ben je er ook?

Nou, van mij ook de groeten
Dat zijn het ook. Mooie foto's, maar portretfoto's. Carnaval mis ik voor een groot gedeelte.MarcoD90 schreef:Ja klopt in Castlefest in Lisse.. ben je er ook?
Wat andere platen maken om de sfeer te laten proeven, d.m.v. een aantal foto's die te maken hebben met zo'n feest![]()
Maar natuurlijk ook weer portretten schieten...
George
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik vind ze geweldig, ik ben echt gek op plaatjes die van het scherm af spetteren, en als ze dan ook nog eens rete-scherp zijn, is mijn dag weer helemaal goed. Helaas kon ik niet vandaag, maar in Lisse ben ik wel van de partij. Ik vrees alleen dat ik op vrijdag zal moeten gaan omdat het weekend al vol zit met andere bezigheden. Ik ben er nog nooit eerder geweest en ik weet dus ook niet of de vrijdag wel zinvol is om te gaan. Zondag kan ik wat schuiven in onze agenda, maar dat gaat me wel een blauw oog van een mep met de deegroller opleveren. Misschien moet ik dat er maar voor over hebben.
Om misverstanden te voorkomen, dat laatste is een grapje hoor. Mijn vrouw en ik zijn al ruim 30 jaar dol op elkaar en het sociale leven gaat altijd in goed overleg.
Om misverstanden te voorkomen, dat laatste is een grapje hoor. Mijn vrouw en ik zijn al ruim 30 jaar dol op elkaar en het sociale leven gaat altijd in goed overleg.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Mooie serie, mooie kleuren. Sprekend!
Groet,
Jeroen
Groet,
Jeroen
- MarcoD750
- Ontwerp & Ontwikkeling
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
@Arthur, ik zag ze al staan, want een bende zeg..
@Pieter, jammer maar de plaatjes die ik hoop te schieten zal ik zeker laten zien
@George, op mijn website staan er nog meer, misschien dat je daar het carnaval gevoel wel van krijgt
@André, misschien dat ik ook op vrijdag kom, zaterdag heb ik ook nog een verjaardag..dan wordt het wel wat druk.
@Jeroen, thanks voor je reactie.
@Pieter, jammer maar de plaatjes die ik hoop te schieten zal ik zeker laten zien

@George, op mijn website staan er nog meer, misschien dat je daar het carnaval gevoel wel van krijgt

@André, misschien dat ik ook op vrijdag kom, zaterdag heb ik ook nog een verjaardag..dan wordt het wel wat druk.
@Jeroen, thanks voor je reactie.
met vriendelijke groet, Marco
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |