Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
De roltrap op het station vind ik erg mooi.
Zeker doordat er beweging in de foto zit. Zou de koppelpoort met een groothoek iets zijn om te fotograferen ?
Nikon D90 18-105mm, 70-300mm, Sigma 105mm macro, Nikkor AF-S 50mm 1.8 en wat geluk
Erg fraaie foto's! Hoe je de bewolking en hemel opneemt in de gebouwen spreekt me erg aan, dit maakt het niet hard contrasterend. Met name de eerste platen. Correct me if I'm wrong
Mooi werk Schizofreen!
Zelf heb ik sinds vandaag ook een 10-20. Prima lens volgens mij, maar ik heb alleen niet zo'n fijn gevoel bij vertekeningen zoals op jouw laatste foto (in deze serie). Die gebouwen links en rechts staan wel wat raar. Dit is overigens niet als kritiek bedoeld, maar het is een "probleem" waar ik zelf (ook) mee zit.
Gegroet,
Genster
Laatst gewijzigd door Genster op wo aug 10 2011 9:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
@ pveenstra; de kleuren zijn idd na bewerkt, ik hou er wel van als ze eruit knallen goede contrasterende elementen lenen zich daar ook wel voor vind ik.
@ Genster; vertekening zul je altijd houden met een groothoek, soms zorgt het juist voor het speciale in een foto. Soms is het net wat ongelukkig.