Ondanks dat het vlak naast de A4 ligt heb je er zeer weinig last van en kan je volop genieten van de natuur.
Lekker uitgewaaid met een heerlijke zon op onze kop. We gingen voor lepelaars maar die hebben we helaas niet op de foto kunnen zetten.
Die waren zo ver dat je met een 300mm nog lang niet genoeg had. Denk dat je met een 1000mm meer kans maakt.
kleine impressie:
1 genoeg sigaren te zien daar.

2 de ganzen waren lekker bezig met vliegen. Volgens mij is de trek alweer begonnen want ze kwamen met grote getallen over

3 omdat het best wel bewolk was en de zon telkens weer mooi doorbrak wachtte ik net zo lang totdat ik dit plaatje kon vast leggen

4 genoeg kruiden daar

5 de pluimen zijn daar mooi van kleur. De kleur naam is bij mij onbekend maar vond het verschil tussen de lucht, groen en de pluim mooi om te zien

6 genoeg schapie schapie daar

7 omdat Bo uiteraard mee ging kon ik hem mooi zo vast leggen. Er liep dus een fret het pad over en die ritselde wat in het gras. Bo hoorde en zag hem blijkbaar want het was maar al te interessant.

8 een mooi doorkijkje van de sloot die ik zo door het riet heen zag

Er volgt later nog een update.
Wel even een opmerking. Je mag er lopen met de hond. Maar omdat er allerlei hekken staan die je niet open kan doen is er een opstapje gemaakt waar je overheen kan stappen.
Is te doen met een hond(je) van 9 kilo maar een Berner Sennen die even flink wat meer weegt is het haast niet te doen.