Hele gave serie.
Overigens kan die Estavana schijnbaar niet alleen goed handballen. het is ook nog een mooie meid!
Een favoriet foto noemen i slastig. Nr. 6 vind ik top. Wel apart trouwens. Bij honkbal wordt het linkerbeen opgeheven om meer snelheid te krijgen. Bij handbal het andere been. Doet een beetje denken aan in telgang lopen van een hond.
Verder vind ik de gespeelde onschuld op nr. 13 mooi vastgelegd.
Als laatste nr. 15, mooi zweefmoment.
Alles terugkijkend blijft 6 toch mijn favoriet, echt top!
Jammer dat er geen exifgegevens bij staan
Groet,
Irwan
Oranje zilver op EK Handbal dames <19
- Frankie
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Oranje bijna Europees kampioen ?
Dank voor jullie reacties !
Mas: De foto's zijn niet of een beetje verscherpt, ik weet niet meer welke wel of niet. Het objectief is gewoon top.
Schoonderbeek en Irwan: Estavana bleek er wel verdacht vaak op te staan ja. Ik schreef het maar toe aan haar rol als spelverdeelster: veel aan de bal en makkelijker te fotograferen.
Waarom er geen exif gegevens bij staan, weet ik ook niet. De ene keer wel en de andere keer weer niet. Ik denk soms dat het aan Picasa ligt maar ik zal zelf wel wat fout doen.
Mas: De foto's zijn niet of een beetje verscherpt, ik weet niet meer welke wel of niet. Het objectief is gewoon top.
Schoonderbeek en Irwan: Estavana bleek er wel verdacht vaak op te staan ja. Ik schreef het maar toe aan haar rol als spelverdeelster: veel aan de bal en makkelijker te fotograferen.

Waarom er geen exif gegevens bij staan, weet ik ook niet. De ene keer wel en de andere keer weer niet. Ik denk soms dat het aan Picasa ligt maar ik zal zelf wel wat fout doen.
mooie serie!
lastig altijd in zo'n zaal. knap werk.
lastig altijd in zo'n zaal. knap werk.
Hele fraaie serie, ik vind de witbalans ook niet verkeerd, het is wat warmer dan wat je meestal ziet bij indoor sporten, meestal TL verlichting dus vrij koel, komt misschien hier van de gele vloer dat het warmer uitpakt.
Groeten Jan
Kan hier wel exifgegevens zien.Pancarans schreef:Jammer dat er geen exifgegevens bij staan
Groeten Jan
- Sharkey
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Fraaie serie hoor! Zeker als je bedenkt dat je geen "verstand" van handbal hebt. (trouwens nr.8 is een vrije bal voor de Roemenen en geen zeven meter worp (penalty). Aangezien er bij een "penalty" geen verdedigers tussen de bal en de keeper mogen staan
Door het naar voren zwiepen van dit been m.a.g. het roteren van de heupen en schouders geeft het schotarm ook meer momentum, tezamen met een naar voren brengen van het schotarm en het knikken van de pols resulteerd in veel meer snelheid van de hand en dus bal, ergo je gooit harder

Dit doe je vanwege het feit dat als je je paralele been opheft je je romp niet meer goed kan draaien. Het naar achter gerichte paralele been zorgt voor meer momentum in rotatie van de schouders.Pancarans schreef:Bij honkbal wordt het linkerbeen opgeheven om meer snelheid te krijgen. Bij handbal het andere been. Doet een beetje denken aan in telgang lopen van een hond.
Door het naar voren zwiepen van dit been m.a.g. het roteren van de heupen en schouders geeft het schotarm ook meer momentum, tezamen met een naar voren brengen van het schotarm en het knikken van de pols resulteerd in veel meer snelheid van de hand en dus bal, ergo je gooit harder

Arjan ( avi-foto.nl & Flickr[/size] )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Oranje zilver op EK Handbal dames <19
Complimenten voor deze serie met geweldig veel actie en afwisseling. Het is overigens wel te zien welke juffrouw jij het leukste vond 

Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910