Katten [verzamel]
Re: Alle katten verzamelen !
Een beetje flauw hehehe ,maar het blijft een kat.

-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Heel mooi Josj! Hoe heb je die gemaakt? Met 50mm moet het katje toch aardig dichtbij hebben gezeten!
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II
Nou,dit katje zat in emmen ,in de dierentuin,foto is genomen achter glas.
-
- Forumlid
- Contacteer:
Oooh dat zie je haast niet, het is nu dat je het zegt. Dan kon je natuurlijk goed dichtbij komen, maar wel veilig achter glas 

Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
- jantom
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
@josj » 15
Een mooie foto.
Maar ik wil wel wat opmerken: ik begrijp dat je de foto door glas heen hebt gemaakt. Als je de vrijheid had om je camerastandpunt te wijzigen had je ook kunnen voorkómen dat er nu een soort kruis achter de kop op de opname aanwezig is.
Mijn advies: let op dat soort zaken en zeker als het anders kan want ik kijk er naar en zoiets moet niet gebeuren want het leidt af. Ik weet dat de achtergrond niet ideaal is.
De groeten van Jan
Een mooie foto.
Maar ik wil wel wat opmerken: ik begrijp dat je de foto door glas heen hebt gemaakt. Als je de vrijheid had om je camerastandpunt te wijzigen had je ook kunnen voorkómen dat er nu een soort kruis achter de kop op de opname aanwezig is.
Mijn advies: let op dat soort zaken en zeker als het anders kan want ik kijk er naar en zoiets moet niet gebeuren want het leidt af. Ik weet dat de achtergrond niet ideaal is.
De groeten van Jan
helemaal met je eens,het eerste wat ik riep: k*t paal,maarja toen was de poes al weg.
- jantom
- Clublid
Ik leef met je mee. Jammer. Dit soort situaties heb ik zelf ook wel vaak meegemaakt.josj schreef:helemaal met je eens,het eerste wat ik riep: k*t paal,maarja toen was de poes al weg.
Leuk dat je in zwartwit fotografeert. Moet ik ook weer eens doen...

Mijn kat voelt zich een echte koning, en misschien een beetje te vaak

- jantom
- Clublid
Heel mooie foto - goed gezien.
Je "koning" staat niet echt stevig maar katten hebben daar nooit moeite mee.
Snij eens wat ruimte aan de zijkanten van de foto weg - daar kan deze foto best wel nóg beter door worden.
Je "koning" staat niet echt stevig maar katten hebben daar nooit moeite mee.
Snij eens wat ruimte aan de zijkanten van de foto weg - daar kan deze foto best wel nóg beter door worden.
Bedankt voor je reactie!
Je hebt wellicht wel gelijk over het snijden van de zijkanten! Ergens vond ik het wel heel ruimtelijk voelen de lucht er om heen, maar aan de andere kant was het ook wel teveel. Ik ga er even mee prutsen zo
Je hebt wellicht wel gelijk over het snijden van de zijkanten! Ergens vond ik het wel heel ruimtelijk voelen de lucht er om heen, maar aan de andere kant was het ook wel teveel. Ik ga er even mee prutsen zo

Wat dacht je er zo van?
(Ik heb overigens niet het origineel bewerkt, die staat op de andere computer, vandaar de (wellicht) mindere kwaliteit

Mooie pose hoor!
Groet, Jeroen
Groet, Jeroen
Bedankt voor jullie reacties erg leuk!
Ik vind het erg leuk om dieren te fotograferen dus jullie zullen me hier wel vaker tegen komen
Nog een foto van een uurtje geleden. De buurkat wou graag een kijkje nemen in mijn nieuwe camera

Ik vind het erg leuk om dieren te fotograferen dus jullie zullen me hier wel vaker tegen komen

Nog een foto van een uurtje geleden. De buurkat wou graag een kijkje nemen in mijn nieuwe camera

Jouw kater lijkt er gelukkiger uit te zien..
edit.. of heeft de buurkater jouw kater ontmoet..
Wist je dat van oranje rode katers gezegd wordt dat ze van de 'orange order' zijn.?
edit.. of heeft de buurkater jouw kater ontmoet..

Wist je dat van oranje rode katers gezegd wordt dat ze van de 'orange order' zijn.?