Dag lezers van dit forum,
Ik heb me al sinds geruime tijd bezig gehouden met de vraag:
Welke dslr ik zou willen kopen. Dat is beslist niet zo simpel voor mij als het misschien wel is. Elke camera heeft zijn goede en zwakkere kanten.
Nu ben ik uiteindelijk van plan een Nikon d80 te kopen. Ik wil er echter geen kitlens bij. Ik zit zelf te denken aan een Tamron 17-50/2.8. Na alles wat ik daar over gelezen heb, lijkt het me een zeer goed product, dat bovendien zeer betaalbaar is. Vraag:
Werkt de combinatie Nikon d80 en Tamron 17-50 goed?
Is de autofocus uitstekend en geruisloos?
Wie heeft hier ervaring mee?
Graag een reactie:
fan.
p.s. Ik weet ook wat de nieuwe Tokina 16-50/2.8 ongeveer gaat kosten.
nl. rond de 700euro. Daarmee kost hij bijna het dubbele van de Tamron.
Nikon d80 in combinatie met Tamron 17-50/2.8
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Voor die 700 euro heb je dan wel een tank van een lens.
Man sieht was man weiss - http://www.erfgoedfoto.nl
Nikon D80 combinatie Tamron 17-50/2.8
Ja Jos, dat zou best wel eens kunnen, maar de lens is nog niet uit in Nederland. Hij wordt deze maand door Tokina in Lelystad verdeeld over verschillende bedrijven.
Maar ik wil eigenlijk weten hoe de combinatie Nikon-Tamron in de praktijk werkt.
fan.
Maar ik wil eigenlijk weten hoe de combinatie Nikon-Tamron in de praktijk werkt.
fan.
Re: Nikon D80 combinatie Tamron 17-50/2.8
Dan bestel je hem toch gewoon bij Hong Sien inSingapore. Is ie waarschijnlijk ook zo maar 100 euri goedkoper.fan schreef:Ja Jos, dat zou best wel eens kunnen, maar de lens is nog niet uit in Nederland. Hij wordt deze maand door Tokina in Lelystad verdeeld over verschillende bedrijven.
fan.