Coolpix 3100

Discussies over fotografie met de Coolpix camera's
Plaats reactie
christa

Coolpix 3100

Bericht door christa » ma jul 02 2007 4:58 pm

hallo allemaal,

ik had een vraagje voor de 'kenners'!
ik heb sinds 1,5 jaar een Nikon Coolpix 3100 en hij beviel mij super goed. Nu begint hij het volgens mij echter te begeven, want hij zegt de hele tijd dat de batterijen op zijn, valt daarna uit om niet meer aan te gaan, terwijl de batterijen net opgeladen zijn! (heb uiteraard nieuwe oplaadbare batterijen geprobeerd, maar dit hielp niet...)
Wie weet wat er aan de hand kan zijn, of is hij het inderdaad aan het begeven na 1,5 jaar?...

bedankt!

Groetjes Christa

GdP

Bericht door GdP » ma jul 02 2007 5:06 pm

Misschien zijn de elektrische contacten in de camera vuil?
Even schoon krabben met een scherp voorwerp?

Gerrit

MvBoetzelaer
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door MvBoetzelaer » ma jul 02 2007 9:04 pm

Hallo Christa,
1,5 jaar is veeel te kort voor een Coolpix om de geest te geven. Klinkt als vuile contacten of kortsluiting in de camera. Even langs de fotozaak waar je hem gekocht hebt of anders langs Beverwijk naar het Nikon Service Point.

Sterkte!
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.

Hans Braakhuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Hans Braakhuis » di jul 03 2007 7:30 am

Hou oud is die 3100?

De 3100 kwam op de markt begin februari 2003. Ik denk dat dat ding een jaar later niet meer leverbaar was. In januari 2004 kwam de opvolger, de 3200.

christa

Bericht door christa » wo jul 04 2007 6:00 pm

bedankt voor de reacties, ik ga denk ik inderdaad maar even langs de BCC, misschien dat zij er iets mee kunnen.

ik heb hem om precies te zijn in november 2005 bij de BCC gekocht, dus hij is iets ouder dan 1,5jaar.

Plaats reactie

Terug naar “Coolpix”