2

3

Die kippen liepen ook op straat!Skippy schreef:Ik vind deze beelden weinig zeggen over de kwaliteit van de X100. Lijken mij ook niet de onderwerpen waar deze camera bij uitstek geschikt voor is. Dat is meer straatfotografie en fotografie bij weinig licht. Wat vind je er zelf van?
Beledigd?reneo57 schreef:Die kippen liepen ook op straat!Skippy schreef:Ik vind deze beelden weinig zeggen over de kwaliteit van de X100. Lijken mij ook niet de onderwerpen waar deze camera bij uitstek geschikt voor is. Dat is meer straatfotografie en fotografie bij weinig licht. Wat vind je er zelf van?Wat maakt het uit wat en waar ik er mee fotografeer ik wil alleen een beeld geven van deze camera.
Ik heb ook nergens geschreven,kijk toch eens wat een goede camera dit is! in mijn ogen is deze camera altijd en overal te gebruiken als jij hem in een bepaalt vakje wil indelen moet jij dat weten.Skippy schreef:Beledigd?reneo57 schreef:Die kippen liepen ook op straat!Skippy schreef:Ik vind deze beelden weinig zeggen over de kwaliteit van de X100. Lijken mij ook niet de onderwerpen waar deze camera bij uitstek geschikt voor is. Dat is meer straatfotografie en fotografie bij weinig licht. Wat vind je er zelf van?Wat maakt het uit wat en waar ik er mee fotografeer ik wil alleen een beeld geven van deze camera.
Natuurlijk maakt dat uit. De foto's die je geplaatst hebt zeggen toch geen fluit over de kwaliteit van de X100? Overigens een mooie camera hoor, dat wel. Maar deze foto's zouden ook gemaakt kunnen zijn met een eenvoudige compact.