Mijn eerste samenwerking

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Kroontje

Re: Mijn eerste samenwerking

Bericht door Kroontje » ma aug 22 2011 7:58 pm

Hallo

@ Sharkey Dit neem ik mee. ga ik doen.
@ Tuihanti Gaat het in de gaten houden, wat betreft de schouder en de plooien van het lichaam
@ André Ik ga dit wat meer doen als het zich voordoet. dus neem je tips mee.
@ Léon Obers Dit is een hele goede, hier had niet opgelet. laat staan dat ik het gezien heb.
Nu dat ik ze terug kijk zie ik inderdaad dat het anders had gemoeten (ring / knie).
@ Dreamlogic Foto 6 wou ik het wat dromerig houden. Ik heb nog een foto met de ogen open naar mij kijkend. Zal die eens goed bekijken.
Bij foto 3 begrijp ik wat je bedoelt, maar kon daar niks mee, omdat de locatie vast stond (Park) maar neem ik mee voor de volgende keer :wink:

Bij deze alvast ieder bedankt voor jullie reactie en tips en trucs :wink: en neem dit zeker mee voor de volgende keer.
Ik vond het leuk om te doen. dus het smaakt naar meer :mrgreen:

Groet Kroontje

André
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door André » ma aug 22 2011 8:11 pm

Uhhh, welke tip(s) van mij ????
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.

Kroontje

Bericht door Kroontje » ma aug 22 2011 8:23 pm

André schreef:Uhhh, welke tip(s) van mij ????
Jammer is dat ze zo'n bandje niet even af kunnen doen, want het een eenmalige sluiting.
Ik begrijp ook niet waarom organisaties deelnemers van dit soort evenementen waarvan je
weet dat ze gefotografeerd gaan worden zo'n bandje omdoen.
Bandjes af doen en dat ik er ook meer op gaat letten :wink: Dat bedoelde ik :D

Groet Kroontje

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”