Vakantie Luxemburg
Gerrit , de poging is je te prijzen maar dit resultaat is echt niet super.
Laat me raden de fuij heeft een vaste lens en waarschijnlijk niet echt lichtsterk , de foto bij meer licht is beter maar ook daar kan ik niet echt warm van worden en dat terwijl juist compacte toestellen over meer scherpte diepte dan een dlsr zouden moeten beschikken.
ik weet ook niet met welke instellingen je de foto's gemaakt hebt maar vermoed dat je het daar ergens in moet zoeken
Laat me raden de fuij heeft een vaste lens en waarschijnlijk niet echt lichtsterk , de foto bij meer licht is beter maar ook daar kan ik niet echt warm van worden en dat terwijl juist compacte toestellen over meer scherpte diepte dan een dlsr zouden moeten beschikken.
ik weet ook niet met welke instellingen je de foto's gemaakt hebt maar vermoed dat je het daar ergens in moet zoeken
Ik kan, als ze op tijd klaar zijn, morgen mijn 6 rolletjes Fujifilm Superia Reala 100 op halen. En die zullen er heel wat beter uitzien.k.hendrik schreef:beste gDp; op 2 draadjes zeuren over slechte/saaie foto's![]()
waar zijn die prachtige analoge foto's die je in 3 weken in dat keurig aangeharkte Luxembourg, bij bosjes hebt gemaakt ?
je begint wat brommerig te worden;wat is je probleem met digitaal of analoog? goede foto's maken is ons doel op dit forum dacht ik. en vele wegen leiden naar ......... & zoals Marten treffend opmerkt: waarom niet beide manieren gezusterlijk naast elkaar om de hals en van beide het beste ?
vrgr
Ik heb deze vakantie bewust alle foto's gemaakt met mijn Nikon 28-70mm f/2.8 AF-S. De andere twee lenzen heb ik geen moment gemist. (17-35 en 80-200 AF-S)
Gerrit
Hallo Gerrit,
Zonde na DRIE weken?
Had effen gebeld en op en neer gereden, had je de mijn kunnen lenen en de F6 in bed gestopt in huize avondrood.
Ik mag er over 3 weken heen, ik hoop wel dat mijn Extreme rolletjes vol komen met mooie plaatjes.
Zie je over 5 weken niks dan was het niks, dan post ik wel een aanzichtkaart.
Groet, Arno
Zonde na DRIE weken?
Had effen gebeld en op en neer gereden, had je de mijn kunnen lenen en de F6 in bed gestopt in huize avondrood.
Ik mag er over 3 weken heen, ik hoop wel dat mijn Extreme rolletjes vol komen met mooie plaatjes.
Groet, Arno
Over 6 weken ga ik nog een keer voor 2 weken naar Luxemburg.R-Know schreef:Hallo Gerrit,
Zonde na DRIE weken?
Groet, Arno

Dat wordt dan de vijfde keer richting Luxemburg.

Gerrit
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Niet om het een of ander maar wat een brak resultaat met die Fuji. Ik kan me goed voorstellen dat je het vertrouwen in digitaal verliest op die manier Gerrit.
Ter vergelijk: onderstaande foto is met mijn mobiele telefoon door het raam naar buiten genomen. Niet gekeken naar instellingen of nagedacht over wat dan ook. Gewoon even het stof van de lens afblazen, richten en schieten. Als ik mijn best doe kom ik misschien wel in de buurt van die Fuji

Ter vergelijk: onderstaande foto is met mijn mobiele telefoon door het raam naar buiten genomen. Niet gekeken naar instellingen of nagedacht over wat dan ook. Gewoon even het stof van de lens afblazen, richten en schieten. Als ik mijn best doe kom ik misschien wel in de buurt van die Fuji

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
a90 schreef:Niet om het een of ander maar wat een brak resultaat met die Fuji. Ik kan me goed voorstellen dat je het vertrouwen in digitaal verliest op die manier Gerrit.
Ter vergelijk: onderstaande foto is met mijn mobiele telefoon door het raam naar buiten genomen. Niet gekeken naar instellingen of nagedacht over wat dan ook. Gewoon even het stof van de lens afblazen, richten en schieten. Als ik mijn best doe kom ik misschien wel in de buurt van die Fuji![]()