Misschien niet veelzeggend, ik denk dat er wel mensen zijn hier die dit graag zien, daarom plaats ik dit toch maar. (lens 24-120 F4)
Ik begon bij iso1600, daarvoor is het toch ruisloos

iso1600

iso3200

iso6400

iso25600

Die gegevens kun je uit de EXIF-info halen, en die zit gewoon in de afbeeldingen.M@rcel schreef:Iets meer informatie is handig, zijn de foto's bijvoorbeeld nabewerkt? Staat de camara ruisonderdrukking aan? etc.
Fotos komen zo uit de camera, alleen een beetje gecropt.M@rcel schreef:Iets meer informatie is handig, zijn de foto's bijvoorbeeld nabewerkt? Staat de camara ruisonderdrukking aan? etc.
Een 'grote' test met het starten op iso 200 was nog interessanter geweest.
Je bent uitermate tevreden over de D700 maar toch doe je 'm weg zodra de opvolger er isevertfoto schreef:De D700 is tot nu toe de beste betaalbare ,en dus snel terugverdienende, camera die ik ook heb gekocht van het merk Nikon.
Heb tot nu toe ook geen behoefte gehad aan zijn duurdere broers, de D3's. Deze camera presteert prima en de klanten klagen niet.
Toch denk ik erover zodra zijn opvolger bekend wordt deze camera een andere eigenaar te "gunnen".
Met chrome heb ik een add-on met exif gegevens en die geeft niets weer, vandaar mijn opmerking. Ik ga de foto dan ook niet downloaden. Maar na het downloaden zie ik inderdaad dat er gegevens bij zijn...Léon Obers schreef:Die gegevens kun je uit de EXIF-info halen, en die zit gewoon in de afbeeldingen.M@rcel schreef:Iets meer informatie is handig, zijn de foto's bijvoorbeeld nabewerkt? Staat de camara ruisonderdrukking aan? etc.
Op de foto klikken, en dan op het nieuw te verschijnen scherm helemaal rechts op "meer info".
Daar waar de online EXIF Viewer dan nog geen uitsluitsel geeft, kun je nog "Photo ME" downloaden.
Met simpel de aanwijzingen opvolgen heb je helemaal geen download nodig. Dat werkt in elk type browser omdat het een functie is van de forum software, niet van een browser.M@rcel schreef:Met chrome heb ik een add-on met exif gegevens en die geeft niets weer, vandaar mijn opmerking. Ik ga de foto dan ook niet downloaden. Maar na het downloaden zie ik inderdaad dat er gegevens bij zijn...Léon Obers schreef: Die gegevens kun je uit de EXIF-info halen, en die zit gewoon in de afbeeldingen.
Op de foto klikken, en dan op het nieuw te verschijnen scherm helemaal rechts op "meer info".
Daar waar de online EXIF Viewer dan nog geen uitsluitsel geeft, kun je nog "Photo ME" downloaden.
Duidelijk!Léon Obers schreef:Met simpel de aanwijzingen opvolgen heb je helemaal geen download nodig. Dat werkt in elk type browser omdat het een functie is van de forum software, niet van een browser.