Ik ben er van overtuigd dat je een goede keuze hebt gemaakt. Wanneer je kijkt naar een losse 18-105 dan zit in de doos ook een zonnekap dus zal i.c.m. met de kit ook wel het geval zijn. Maar goed controleren kan geen kwaad.joost schreef:Ik ga voor de D90+18-105mm. Daar zit dus in de meeste gevallen ook
een zonnekap bij? Verder heb ik nog een 4gb geheugenkaartje van mn compactcameraatje.
Een hoesje en/of tasje koop ik in de winkel. Ook heb ik voor bewerking nog picasa 3 (voor snel even ieys aampassen) en photoshop CS5 op mn pc.
Wieweet dat er in de toekomst een extra flitser, eenextra accu en geheugenkaart en een extra lens bij komen!
Verstandige keuze? Bedankt allen!
Bij Nikon krijg je ook een CD met Nikon bewerkingssoftware genaamd Nikon VIewNX.
Voor wat betreft het geheugenkaartje controleer of deze in de camera past en hou er rekening mee dat een RAW bestand al snel 20MB of meer kan zijn.
Dan is er binnenkort ook nog een D90 gebruikersdag als clubactiviteit http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 10&t=34471 maar daarvoor moet je denk ik clublid zijn maar dat zou je even kunnen navragen.
Succes!