Bamboo pen ervaringen?

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Dochoff

Re: Bamboo pen ervaringen?

Bericht door Dochoff » di aug 30 2011 7:48 am

plincky schreef:@ André : Ja hoor meester :(

Tnx voor de review skippy. en ook Dochoff bedankt.
Ben benieuwd. Als ik hem heb en wat ervaring ermee heb zal ik nog wel eens een post maken hoe het me afgaat.
Graag gedaan, vind het een van de sterke en leuke punten van dit forum, de gebruikerservaringen, dus als ik daar een bijdrage aan kan leveren, dan graag :wink:

Ben benieuwd naar je ervaringen,
Groetjes,
Dochoff

Ps waarschijnlijk ga ik binnenkort me abonneren op de Focus n.a.v. dit topic, ik het blad, een vriend de tablet. Dus jij ook bedankt, ook namens die vriend, ook namens Focus ((denk ik) :P

plincky
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door plincky » di aug 30 2011 3:07 pm

André schreef:Goed zo, anders gaan jullie allemaal over de knie. :mryellow: :mryellow: :mryellow:
Jij wilt me te graag André..... ik ga nu eerst "hard to get" spelen. anders is de spanning er meteen af. :D

@Dochoff

Dat is ook waarom ik hier ben. Ervaringen van iemand anders te horen.
Helaas krijg ik geen commissie van Focus :( Vakbladen zijn meestal wel een insperaite bron voor me, en hadig om wat extra kennis op te doen.

IAMsterdam
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door IAMsterdam » di aug 30 2011 9:32 pm

Ik heb ook de Pen & Touch. Prima tablet waar je echt veel plezier aan kan hebben. Werkt goed en precies. Ook het formaat is wat mij betreft ideaal, het neemt niet teveel ruimte in maar je kunt hem daardoor ook makkelijk op je bureau kwijt. Het is even wennen in het begin waarschijnlijk maar je kunt echt veel preciezer je foto's bewerken, als je het eenmaal hebt wil je niet meer zonder.
Nikon D7000, D5000, Nikon AF-S 17-55mm F/2.8 G DX iF ED, Nikon AF-S 18-105mm F/3.5-5.6G VR ED DX, Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6G iF VR, Nikon AF-D 85mm F/1.8, Nikon AF-S 35mm F/1.8G DX, Sigma 150mm F2.8 EX APO DG HSM Macro, Nikon SB700, Nikon MD-B11
http://www.flickr.com/photos/co-axial/

remco1649

Bericht door remco1649 » ma sep 05 2011 4:09 pm

Ik dacht ik koop hem ook , maar denk toch dat het niet mijn ding is.
Dus voor de liefhebber pb me

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”