100 jaar later

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
T2on

100 jaar later

Bericht door T2on » di aug 30 2011 3:58 pm

De voornaamste vraag voor mij is of deze foto je aanspreekt of niet? Daarnaast is alle kritiek/feedback welkom die je erop hebt.
Tussen beide gebouwen zit een leeftijdsverschil van ongeveer 100 jaar

Groet Toon

Afbeelding

EXIF:
NIkon D5000 / Nikon VR 18/55mm F3.5/5.6
18 mm / ISO 200
1/250sec / F 7.1
+0,7LW

Tien
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: **

Re: 100 jaar later

Bericht door Tien » di aug 30 2011 4:00 pm

dat 'sale' vind ik geweldig!! Hele leuke foto joh.
Ben niet zo'n technische beoordelaar maar qua beeld ik mis de onderkant, fundament, basis van het oude gebouw. Heb je de NEF? Kunnen die lampen binnen van het nieuwe gebouw nog weg?
D90 | Nikon 18-70mm f/3.5-4.5 AF-S DX | Nikkor 70-300 VR | Nikkor AF-D 50/1.4 | Nikkor AF-S DX 35/1,8G

plincky
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door plincky » di aug 30 2011 4:04 pm

De foto spreek me zeker aan.
Het idee is wel erg goed. het is alleen jammer van de SALE belettering(blijkbaar erg persoonlijk zo te zien). Deze leidt erg af van het onderwerp en daarom snapte ik in eerste instantie niet de titel, ook de bewolking. was mooi geweest als het een blauwe lucht was geweest. Maar dat is smaak denk ik.

T2on

Bericht door T2on » wo aug 31 2011 11:27 am

Bedankt voor jullie reactie en ik ben blij dat hij aanspreekt. Om de letters van de SALE kon ik bijna niet heen. Ik vond de gebouwen er op deze manier het mooiste opstaan qua compositie. Waarbij ik er overigens geen rekening mee heb gehouden dat een gebouw er misschien mooier opstaat vanaf de basis, dat zou ik eens moeten proberen. Ik hou persoonlijk wel van een uitgebeten lucht en in deze foto vind ik het wel passen bij de overgang van het spiegelende glas naar de witte platen naar de lucht
(oh en wat betreft de titel, vind ik altijd lastig om er een te bedenken.)

Groet Toon

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”