jac49 schreef:Kritiek heb ik geen ,dat meet ik me nog niet toe.
Maar mischien een paar tips .
1 De sfeer is niet zo mooi in z/w , maar dat is mijn persoonlijke mening
2 Probeer de muzikanten te fotograferen als ze in extase zijn.
3 let af en toe goed op als muzikanten (vooral de zangers en gitaristen) in extase zijn, ze staan dan meestal even stil.
4 Als de muzikanten erg bewegelijk zijn , maak dan een drietal fotos achter elkaar in contenue stand, meestal zit er dan wel een goeie bij.
Deze wijsheid vloeit voort uit mijn werkzaamheden in een paar mega discotheken.
Jac.
Dankjewel voor je reactie
1) Ja dat is idd een kwestie van smaak. Op mijn site zie je ook foto's in kleur van het evenement.
2) Ik dacht met foto 1,2 en 4 juist de "extase" vastgelegd te hebben. Zeker Wouter Hamel zat er "helemaal in" op dat moment
3) Ik begrijp niet zo goed waarom de artiest stil moet staan? De foto's zijn toch scherp? Beweging van handen bij een strijkstok of een bewegelijke rapper als Pete Philly vond ik juist meer een toevoeging?
4) Ik heb alle composities in serie van 5 shots genomen, deze foto's zijn dus uit zo een momentje van 1 a 2 seconden geselecteerd.
Ik vond het best moeilijk zo'n eerste keer maar afgaande op je tips heb ik niet zoveel fout gedaan als het om de technische kant gaat. Dat is weer een meevaller

Ik heb nu voor zwart-wit gekozen omdat ik dat persoonlijk iets "serener" vind. Wellicht foute keuze bij zoiets luids als een concert.