Aanschaf lichtsterke 50 mm
Re: Aanschaf lichtsterke 50 mm
Gefeliciteerd met je aanschaf en heel veel plezier ermee! Wat is het toch leuk he? 

- Arie Vigelius
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Aanschaf lichtsterke 50 mm
"Kleine jongens in een snoepwinkel".
Dank je Doch. En dat van je vakantieadres! Goede thuisreis.

Zorackx ik heb je bericht gelezen en ben benieuwd welke lens je heb gekozen en hoe die
je bevalt. Welke camera gebruik je.
Groetjes
Arno
je bevalt. Welke camera gebruik je.
Groetjes
Arno
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
@Arno
Vier berichten boven jouw vraag staat het antwoord over de gekozen lens.
Welke camera daarbij gebruikt wordt staat in het onderschrift van elk bericht wat Zorackx tikt.
Vier berichten boven jouw vraag staat het antwoord over de gekozen lens.
Welke camera daarbij gebruikt wordt staat in het onderschrift van elk bericht wat Zorackx tikt.
Vriendelijke groet, Léon Obers
Leon, dit had ik ook inmiddels ontdekt, ik wist niet er meer pagina's bestonden dus foutje mijnerzijds.
Bedankt voor je reactie.
Groetjes
Arno
Bedankt voor je reactie.
Groetjes
Arno
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Je hebt altijd de mogelijkheid na een vergissing je eigen bericht weer weg te halen, zolang nog niemand onder je bericht heeft gereageerd.
Je kunt ook een verzoek doen bij een moderator (via het icoon met een uitroeptekentje) een bericht weg te halen als het door jezelf niet meer lukt.
Verder heb je altijd de mogelijkheid je berichten te wijzigen / corrigeren.
Ten slotte zijn we allemaal gewoon mensen, die maken per definitie wel eens vergissingen / fouten. Niemand uitgezonderd.
Je kunt ook een verzoek doen bij een moderator (via het icoon met een uitroeptekentje) een bericht weg te halen als het door jezelf niet meer lukt.
Verder heb je altijd de mogelijkheid je berichten te wijzigen / corrigeren.
Ten slotte zijn we allemaal gewoon mensen, die maken per definitie wel eens vergissingen / fouten. Niemand uitgezonderd.

Vriendelijke groet, Léon Obers
Leon,Bedankt voor je antwoord ik heb nog een vraag geeft de sigma 50/1.4 geen kleurverschil in opname van de volgende
Nikon lenzen
16-35/4 24-120/4 en 28-300/3.5-5.6 met een camera Nikon D 7000 t.o.v. de Nikon 50/1.4 of 1.8g type.
Groetjes.
Arno
Nikon lenzen
16-35/4 24-120/4 en 28-300/3.5-5.6 met een camera Nikon D 7000 t.o.v. de Nikon 50/1.4 of 1.8g type.
Groetjes.
Arno
- Arie Vigelius
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Pffff,moelijke vraag. Heb daar in ieder geval niets van gemerkt. Kan ook niet echt vergelijken, omdat ik de door jou genoemde lenzen niet heb.
Met de Sigma maak ik erg heldere foto's, met in mijn ogen prachtige kleuren. Beslist niet minder dan mijn Nikon lenzen. Ik ben met name erg
te spreken over de prachtige bokeh.
Met de Sigma maak ik erg heldere foto's, met in mijn ogen prachtige kleuren. Beslist niet minder dan mijn Nikon lenzen. Ik ben met name erg
te spreken over de prachtige bokeh.
Zorackx, Bedankt voor je reactie ik zal zeker de goede bokeh van de Sigma in mijn overweging mee laten wegen.
Groetjes
Arno
Groetjes
Arno