Cool water & Grolsch

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
joost

Cool water & Grolsch

Bericht door joost » za sep 10 2011 7:27 pm

Hallo,

Ben eens met mn D90 + 18-105mm wezen schieten. Ik ben best tevreden en ben heel benieuwd wat beter kan en wat jullie ervan vinden!! Nummer 2 heb ik al eens gemaakt, en ik kreeg het advies dat het mooier was met het effect: "net uit de koelkast", wat ik bij deze heb geprobeerd!

Bedankt
Joost

1. Cool Water
Afbeelding

2. Grolsch
Afbeelding

remco1649

Re: Cool water & Grolsch

Bericht door remco1649 » za sep 10 2011 7:41 pm

Mooie foto's Joost.
Foto 1 vind ik alleen het rechter gedeelte beetje afleiden, weet niet presies hoe dit komt.
Foto 2 Misschien is het een idee om het flesje eerst even in de vriezer te leggen, dan krijg je dat condens (koud) effect volgens mij nog beter.
En ik zou zelf proberen de geprinte tekst op de fles zelf weg photoshoppen of iets dergelijks.

Ik ben een leek verder dus mocht ik het mis hebben sorry .

Wolf
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Wolf » za sep 10 2011 8:11 pm

Idd foto 1 lopen die buizen in een punt/hoek. Dat trekt de aandacht. Wel mooie spiegeling!

foto 2 zou ik ook de bovenkant van de hals willen zien.... Verder heb je wel het goede merk gekozen!!!!!!!!!!!!
D7000 + een paar kilo glas
http://www.wolfgram.nl

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door JacTrum » zo sep 11 2011 12:16 am

Leuk gevonden, die fles in het water. Misschien was de foto verticaal nog beter tot zijn recht gekomen. Bij foto 2 vind ik de tip van Remco erg leuk. Maar in het algemeen zijn het prima foto's!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”