Tip 22 t/m 25 augustus Ballonfiësta Barneveld
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Tip 22 t/m 25 augustus Ballonfiësta Barneveld
Beste forumvrienden en vriendinnen,
ruim op tijd weer een (foto)tip voor het hele gezin,
In 2007 wordt van 22 tot en met 25 augustus voor de 24e keer de Ballonfiësta Barneveld georganiseerd op de Koeweide, gelegen in het Schaffelaarsebos, achter het kasteel de Schaffelaar. Jarenlang is de organisatie erin geslaagd om een fantastisch 4-daags evenement neer te zetten waar jong en oud veel plezier aan beleefden. Kortom een feest met allure voor het hele gezin.
http://www.ballonfiestabarneveld.nl/
Groet
Skippy
ruim op tijd weer een (foto)tip voor het hele gezin,
In 2007 wordt van 22 tot en met 25 augustus voor de 24e keer de Ballonfiësta Barneveld georganiseerd op de Koeweide, gelegen in het Schaffelaarsebos, achter het kasteel de Schaffelaar. Jarenlang is de organisatie erin geslaagd om een fantastisch 4-daags evenement neer te zetten waar jong en oud veel plezier aan beleefden. Kortom een feest met allure voor het hele gezin.
http://www.ballonfiestabarneveld.nl/
Groet
Skippy
- SwederD70
- Clublid
- Contacteer:
[align=center]Voor diegene die niet kunnen wachten of wat willen 'proefschieten' is er van 12 t/m 15 July aan de Karpendonkse Plas in Eindhoven
[font=Comic Sans MS]"Eindhoven Ballooning"[/font]
Ik ben vorig jaar geweest, na 2 dagen van afgelastingen wegens te harde wind was de zaterdag wel goed en wolkenloos!
Dus dat resulteerde in een aantal leuke foto's!
(B+W 67 Circular Pola
)

D70+ 18-70mm | 1/6s | f/4.5 | ISO1600 | zonder statief
In de paar seconden dat de gaskraan openstaat, focussen, en schieten en een onbewogen versie krijgen....mijn mooiste van de avond!

http://eindhovenballooning.nl/
Btw. ik zou 13 July maar geen Ballonvaart maken.....brrrrr[/align]
[font=Comic Sans MS]"Eindhoven Ballooning"[/font]
Ik ben vorig jaar geweest, na 2 dagen van afgelastingen wegens te harde wind was de zaterdag wel goed en wolkenloos!
Dus dat resulteerde in een aantal leuke foto's!
(B+W 67 Circular Pola

D70+ 18-70mm | 1/6s | f/4.5 | ISO1600 | zonder statief
In de paar seconden dat de gaskraan openstaat, focussen, en schieten en een onbewogen versie krijgen....mijn mooiste van de avond!

http://eindhovenballooning.nl/
Btw. ik zou 13 July maar geen Ballonvaart maken.....brrrrr[/align]
watervliegtuig staat ook nog op mijn lijstje; tijdens 'n rondreis canada die ook nog op mijn lijstje staat is dat mogelijk, dus ik houd dat nog tegoed 
mijn eerste ballonvlucht had ik gewonnen met bonnetjes van de supermarkt en sindsdien heb ik het nog 3 keer gedaan in diverse landen (want goedkoper dan in NL)

mijn eerste ballonvlucht had ik gewonnen met bonnetjes van de supermarkt en sindsdien heb ik het nog 3 keer gedaan in diverse landen (want goedkoper dan in NL)
- SwederD70
- Clublid
- Contacteer:
Nee, luchtballonvaren vind ik veels te eng...in een rieten mandje van 2m^2 op enkele tientallen meters van de grond...puur afhankelijk van de wind... (hoogtevreeseffect)
Watervliegtuigen zou ik nog eerder doen
Btw. LET OP, luchtballonnen zijn GROOT van dichtbij!!
Als je ze zo in de lucht ziet zijn ze klein maar op de grond verkijk je je erop. 18mm en kleiner komt goed van pas.
Watervliegtuigen zou ik nog eerder doen
Btw. LET OP, luchtballonnen zijn GROOT van dichtbij!!
Als je ze zo in de lucht ziet zijn ze klein maar op de grond verkijk je je erop. 18mm en kleiner komt goed van pas.
Ik heb kei hoogtevrees, maar in de ballon vond ik het na een poosje al snel een beetje saai. Ik ben er dus maar uitgesprongen halverwege
Ik moet zeggen dat ik wel liever zelf land dat met zo'n mandje, da's dan weer niet saai.
Met een beetje geluk kun je dus in Barneveld ook parachutisten zien die uit de ballonnen springen, weet niet of dat dit jaar ook zo is maar meestal wel, als er een demonstratiesprong is met tandems (uit een vliegtuig) dan vrijwel zeker.

Met een beetje geluk kun je dus in Barneveld ook parachutisten zien die uit de ballonnen springen, weet niet of dat dit jaar ook zo is maar meestal wel, als er een demonstratiesprong is met tandems (uit een vliegtuig) dan vrijwel zeker.