Daarom is je standpunt ook zo belangrijkger k. schreef:Als je aan het zingen bent, doe je dat met de mond open, toch...Mas schreef:Tja .. best goed gelukt inderdaad, scherp enzo. Toch vind ik het geen mooie foto, aangezien ik tegen haar gehemelte aankijk. Sorry.
Mooie foto's
Concert foto
-
Dochoff
Re: Concert foto
-
Bookkeeper
@Dochoff ... Standpunt is inderdaad heel belangrijk... Helaas heb je niet altijd een keuze ....voor het podium weinig ruimte... hoog podium.... je kan niet te veel/vaak voor het publiek staan... in het publiek sta je niet altijd rustig... achter in de zaal soms te ver weg....
Maar ik vind het grandioos om te doen... een aantal van mijn foto's zijn door Hillsong Live op hun band page geplaatst (ruim 2.700 likes op het album) .. en dat maakt het nog leuker ...
Maar ik vind het grandioos om te doen... een aantal van mijn foto's zijn door Hillsong Live op hun band page geplaatst (ruim 2.700 likes op het album) .. en dat maakt het nog leuker ...
- MauritsD
- Clublid

- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Zeer mooie platen!
Ik had er ook heen gewild, maar dat is niet gelukt.
Overigens had ik dan ook mn camera mee willen nemen, maar had daar dan dus problemen mee gekregen?
Overigens had ik dan ook mn camera mee willen nemen, maar had daar dan dus problemen mee gekregen?
"Er zij licht; en er was licht." (Genesis 1:3)
Nikon heeft daar mooi op ingespeeld !
Nikon heeft daar mooi op ingespeeld !
-
Bookkeeper
@amateurt ... je hebt echt iets gemist... en ja de instructie naar het welkomst team en de security was niet filmen en geen foto's ... behalve voor de mensen met een perskaart...
-
Rob in Brunssum
19 november weer een concert met Darlene erbij.amateurt schreef:Zeer mooie platen!
Ja, wel jammer dat er geen foto's gemaakt mogen worden!!
Groeten
-
Dochoff
@Bookkeeper,
Mijn opmerking betrof de opmerking van ger, die zei: als je zingt doe je dat met je mond open.
Alsof je dus, als fotograaf, geen andere foto's zou kunnen maken van zingende mensen terwijl je de vullingen kunt tellen
Ik snap jou foto's / standpunt wel hoor. En ben met je eens dat het een hartstikke mooi onderdeel is van het fotograferen: concertfotografie. Hat vastleggen van emoties met mooie lichtomstandigheden. Zou er zelf graag meer mee doen...
Succes ermee en geniet er vooral van
Groetjes,
Dochoff
Mijn opmerking betrof de opmerking van ger, die zei: als je zingt doe je dat met je mond open.
Alsof je dus, als fotograaf, geen andere foto's zou kunnen maken van zingende mensen terwijl je de vullingen kunt tellen
Ik snap jou foto's / standpunt wel hoor. En ben met je eens dat het een hartstikke mooi onderdeel is van het fotograferen: concertfotografie. Hat vastleggen van emoties met mooie lichtomstandigheden. Zou er zelf graag meer mee doen...
Succes ermee en geniet er vooral van
Groetjes,
Dochoff