Beste allemaal, wie heeft ervaring met dit objectief ? Ik wilde eigenlijk de 14 /24 F2.8 ED aanschaffen
maar omdat ik (nog wel) een D300 heb vind ik het geen goed idee om deze lens te kopen (nog niet)
Ik heb de bevindingen van ken rockwell gelezen en deze was er goed over te spreken maar wat is jullie mening?
Graag een reactie ik wil hem gaan gebruiken voor groothoek macro en landschap.
Groet
John
Nikon 10-24 DX
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Re: Nikon 10-24 DX
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de Nikkor 10-24mm. Ik zit namelijk te twijfelen tussen deze
en de Sigma 10-20mm. Het prijsverschil is behoorlijk, maar verschilt de kwaliteit ook veel ?
en de Sigma 10-20mm. Het prijsverschil is behoorlijk, maar verschilt de kwaliteit ook veel ?
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Re: Nikon 10-24 DX
Ik heb de Nikon 10-24 DX aangeschaft ben er een beetje mee aan het stoeien, geweest een heel fijn lensje ik had de sigma 12-24 (oud model) wat een verschil.OK is geen prof lens qua behuizing maar voor zo erbij als tussen paus (later overstappen op FX formaat en de 14/24 F 2.8 toekomstmuziek), betaalbare fijne lens niet te zwaar mooi scherp en weinig vertekening waanzinnig leuke groothoek.
Ik zat te twijfelen tussen diverse merken maar omdat ik straks over wil stappen naar Fx blijft de Nikon waardevaster,en ik een beetje Nikon gek ben dat speelt natuurlijk ook mee.P.S. gekocht bij cameranu was het voordeligst scheelde met konijn toch 40 Euro da's toch een hoop geld.
Ik zat te twijfelen tussen diverse merken maar omdat ik straks over wil stappen naar Fx blijft de Nikon waardevaster,en ik een beetje Nikon gek ben dat speelt natuurlijk ook mee.P.S. gekocht bij cameranu was het voordeligst scheelde met konijn toch 40 Euro da's toch een hoop geld.