Fietstocht van onze P.V. in Groesbeek e.o.
- John Hoenen
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Fietstocht van onze P.V. in Groesbeek e.o.
Hi mensen,
Ik had gisteren samen met mijn vrouw en assistente voor onze personeelsvereniging een fietstocht georganiseerd in Groesbeek, al startend vanaf van een wijnboer/wijnproeverij.
Hierbij een impressie, let even niet op de kwaliteit, ik was meer bezig met de organisatorische perikelen dan met de finesse van de fotografie, maar het is meer bedoeld om een algemene indruk te krijgen, vooral het gezwoeg van mijn collega's op de Zevenheuvelenweg was wel erg leuk om te zien.
Het waren teveel foto's daarom maar even een Picasa linkje.
De serie is dan ook bedoeld dat iedere collega zichzelf en de zijne even kan terug zien en een leuke herinnering hieraan heeft.
https://picasaweb.google.com/1037571278 ... 1Groesbeek#" onclick="window.open(this.href);return false;
Gr. John.
Ik had gisteren samen met mijn vrouw en assistente voor onze personeelsvereniging een fietstocht georganiseerd in Groesbeek, al startend vanaf van een wijnboer/wijnproeverij.
Hierbij een impressie, let even niet op de kwaliteit, ik was meer bezig met de organisatorische perikelen dan met de finesse van de fotografie, maar het is meer bedoeld om een algemene indruk te krijgen, vooral het gezwoeg van mijn collega's op de Zevenheuvelenweg was wel erg leuk om te zien.
Het waren teveel foto's daarom maar even een Picasa linkje.
De serie is dan ook bedoeld dat iedere collega zichzelf en de zijne even kan terug zien en een leuke herinnering hieraan heeft.
https://picasaweb.google.com/1037571278 ... 1Groesbeek#" onclick="window.open(this.href);return false;
Gr. John.
Re: Fietstocht van onze P.V. in Groesbeek e.o.
John,
Als die foto's bedoeld zijn voor je collega's waarom dan hier de link op deze site?
Als die foto's bedoeld zijn voor je collega's waarom dan hier de link op deze site?

Laatst gewijzigd door Goodje op zo sep 18 2011 5:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Harstikke leuk gedaan.
- John Hoenen
- Forumlid
- Contacteer:
Goodje schreef:John,
Als die foto's bedoeld zijn voor je collega's waarom dan hier de link deze site?
Vind je dit niet een beetje te kort door de bocht ?
Nou hup dan.
Collega fotografen, ook voor jullie.
En wat heeft drank met fietsen te maken, hahahaha...nee joh grapje...
Leuke serie...
Leuke serie...

-
- Clublid
- Contacteer:
Geweldige serie John. Volgens mij is er weinig mis met de kwaliteit en er zitten een aantal prachtige composities tussen zoals bijvoorbeeld de piano, de fietsen (foto 2), de foto's van bovenaf (o.a. foto 4), de vlaaipunten, de mand met kurken en...en...en....
Super!

Super!
Leuke serie John.
Ik heb er met interesse naar gekeken, ook omdat ik zelf een paar jaar in Groesbeek gewoond heb.
Ik heb er met interesse naar gekeken, ook omdat ik zelf een paar jaar in Groesbeek gewoond heb.
- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Ik vind het een leuke serie John! En als oud Nijmegenaar en nog steeds Vierdaagseloper ook heel herkenbaar:-)
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
- roes
- Forumlid
Hallo John ,
Een leuke serie laat je hier zien , met een paar hele mooie resultaten ( piano - kurken en nog een paar
)
Leuk om ook de inspanning terug te zien op hun gezichten
Groeten Jos
Een leuke serie laat je hier zien , met een paar hele mooie resultaten ( piano - kurken en nog een paar

Leuk om ook de inspanning terug te zien op hun gezichten

Groeten Jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
-
- Forumlid
He John niet zo bescheiden er staan prachtige platen bij .
Zo te zien hebben jullie een hele gezellige dag gehad .
Jac en Gisela.
Zo te zien hebben jullie een hele gezellige dag gehad .
Jac en Gisela.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
- John Hoenen
- Forumlid
- Contacteer:
Dank jullie allemaal,
Tja Jac (49), als ik niet zoveel dames bij me had gehad, was je er misschien bij geweest...
@Jac (49) en Jos, hebben jullie geen zin om mee te gaan naar Horst?
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 38#p471638" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet John.
Tja Jac (49), als ik niet zoveel dames bij me had gehad, was je er misschien bij geweest...
@Jac (49) en Jos, hebben jullie geen zin om mee te gaan naar Horst?
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 38#p471638" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet John.