Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Afgelopen week zijn we met school naar Ameland geweest om daar onderzoek te doen. Hier een paar foto's die ik daar gemaakt heb.
Foto's zijn gemaakt met een Nikon D40 met kitlens.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Laatst gewijzigd door dTbRoel op zo sep 18 2011 9:37 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
@ JacTrum
De bovenste foto's zijn gemaakt bij nogal somber weer (beetje regen, veel wind, bewolkt, fris) dus vandaar de keus om ze ook somber te laten lijken. De vignettering heb ik zelf gedaan, vond het wel wat hebben. Maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn denk ik dan! Verder bedankt!
@jac49
Ook de ruis is er ingekomen met nabewerken. Hier ben ik zelf trouwens ook niet tevreden mee dus die is er bij de foto's die er nu staan uitgehaald!
Bedankt voor de reacties allemaal! Het was ook mijn bedoeling om ze wat somber te laten lijken, maar kan me voorstellen dat het de foto's daarom ook juist minder maakt.
Foto 6 vind ik juist een beetje "niet echt". Is inderdaad een kwestie van smaak.
Foto 4 vind ik overigens wel goed. Mooie rustige compositie, zou overigens ook kunnen werken in monochroom aangezien er toch al weinig kleur inzit.
Ik zou alleen de horizon uit het midden halen.
Verder naar omstandigheden ( het nederlandse weer) goede foto's.
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat Groet Giso