Adobe fotobook laten uitprinten

Discussies over fotobewerking en archivering
Plaats reactie
Bart v G.

Adobe fotobook laten uitprinten

Bericht door Bart v G. » ma sep 19 2011 8:53 pm

Tijdens mijn laatste vakantie in Amerika heb ik natuurlijk weer heel veel foto's met mijn Nikon D. 90 gemaakt. Voorr mijn verjaardag heb ik Adobe Photoshop Elements 9 gehad. Hierin zit de mogelijkheid een fotobook samen te stellen. Ik ben hier mee aan de slag gegaan, maar toen kwam de vraag: waar stuur ik het naar toe?

Heeft iemand ervaring met het laten drukken van een Adobe fotobook? Het bestand wordt waarschijnlijk opgestuurd naar V.S. En ik weet niet of dat wel goed gaat. Zou het ook mogelijk zijn het op een ander manier te laten afdrukken?

Ik ben zeer benieuwd naar alle suggesties en ervaringen.

Bart

oud0001

Re: Adobe fotobook laten uitprinten

Bericht door oud0001 » di sep 20 2011 4:36 pm

Ik heb er geen antword op maar ga dit draatje zeker volgen.

Tom
Forumlid
Forumlid

Bericht door Tom » di sep 20 2011 6:48 pm

Noemen ze dit nou 'omgekeerd denken'?

oud0001

Bericht door oud0001 » di sep 20 2011 7:21 pm

Nee maar zo krijg ik het wel weer in mijn mailbox als er gereageerd wordt. :wink:

Tom
Forumlid
Forumlid

Bericht door Tom » di sep 20 2011 9:21 pm

Mijn reactie was op de topicstarter eigenlijk. Ach, ik zorg dat je nu weer een mailtje krijgt, gezellig toch? :)

oud0001

Bericht door oud0001 » di sep 20 2011 9:57 pm

Yep

Bart v G.

Bericht door Bart v G. » zo okt 02 2011 9:08 pm

Na heel veel heen en weer mailen met Adobe , Kodak en een bezoek aan Campus zoom , waar Adobe aanwezig was, Blijkt dat deze service in Europa niet mogelijk is. Medewerkers weten niet eens dat deze link in het programma zit. Op Campus Zoom werd nog even de oplossing gezocht door het programma opnieuw te installeren met als Country US, maar ook dat werkt niet.

Nu dus maar opnieuw beginnen, want copieren kan natuurlijk niet, is kijken of profotonet of blurb hetzelfde kunnen bieden.

Jammer van zo'n mooi prgramma :wink:

Bart v G.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobewerking en archivering”